Inlägg från: Anonym (KÄRLEKEN 29) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KÄRLEKEN 29)

Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?

För mej var det så att jag lät han komma tillbaka efter att han lämnat mej och 2 barn. Han va med den andra i 2 månader och vart dumpad av henne, jag var hans tröst och jag älskade ju honom och vill ha han tillbaka. Problemet var att han mer ville ha mej tillbaka för att ha sin familj. Jag vart också förändrad och började läsa hans sms och mail. Jag skulle normalt aldrig göra det men började med det och hittade också nya saker och kom fram till sanningen om vårt nygamla förhållande genom mailen. Där skrev han till den andra fortfarande om att han bara är med mej för barnens skull och att han vill ha henne tillbaka.

Jag valde att låta även detta pasera :S men han började bli mer och mer svartsjuk såfort jag umgicks med andra och med det vart det tillslut så tungt att jag inte orkade mer. Han har inte tidigare varit svartsjuk men vart det efter sin egen otrohet. Han började även prata mer än vanligt om en kvinna på sitt jobb och mina sinnen sa mej att detta var någonting som var på gång. Jag gjorde ett val och de vart ett mycket svärt slut från en dag till en annan.

5 dagar senare bor han hos den tjejen som han pratat om på jobbet.... efter en månad med henne så gör han henne gravid.....   vi gjorde slut 18/5 2010 och 11/5 2011 föddes deras barn. Men....ränderna går aldrig ur...barnen berättar om bråk mellan dom där deras pappa säger att han skall flytta.

så kan de gå....

Svar på tråden Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?