Anonym (bigp) skrev 2011-08-03 14:04:40 följande:
Träffade min fru 2001, gifter oss slutet av 2002. Hösten 2004 inledde hon sin otrohet. Hade misstankar ända från början. Efter att fått kondolym, hon blev gravid och sånt, blev matad med massor av lögner. Så installerade jag till slut efter 10 månader en keylogger och fick då beviset. Kastade ut hemme, men hon bönade och bad att få komma tillbaka.
Dumsnäll som man är så gjorde jag det. Hon fick sin en chans och jag trodde att hon hade lärt sin läxa.
Och då var det dags igen. (frugan 33år, snart 34 år, en flicka på 1.5 och en pojke snart 4 år) Samma gamla signaler börjar att visa sig för en månad sedan, förra veckan höll jag på att komma på dom. Nu räcker det för mig.
Det mest trista är att vi nu har två barn också, vilket gör mig mer ledsen än någonsin
Har man ett otrohets beteende så brukar det inte ändras. Allt handlar om henne och jag har märkt att henne beteende mot barnen har också förändras. Mycket mindre tålamod och brusar mycket lätt upp mot dom.
På ett sätt är jag glad att hon nu bor hos sin kompis och träffar barnen ganska lite. Och jag har kommit barnen mycket närmare än någonsin
Försöker nu att göra allt för att koncentrara mig på mig själv och mina barn.
Välkommen i klubben... undrar om inte vi varit gifta med samma häxa ?