• Lizzan89

Nu har vi äntligen fått våra bebisar! Från tråden "Vi som hoppas på bebis i Augusti 2"

Här samlas vi från tråden " Vi som precis plussat och hoppas på en bebis i Augusti 2" ! Hjärta

Nu börjar dom små äntligen titta ut efter en spännande graviditetsresa som vi gjort tillsammans .
    Men det är ju nu som den riktiga resan verkligen börjar, så självklart ska vi fortsätta hålla kontakten här på Familjeliv!

Här kan vi samla bilder , tankar och upplevelser både från förlossningen och tiden efteråt tillsammans med våra små bebisar!

Länk till BF-lista: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m56358609.html
    (Här skriver vi självklart också in när våra små underverk tittade ut sen Glad)

Länk till snack-tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m57441969.html

Länk till magbildstråden: www.familjeliv.se/Forum-2-12/m56709025.html

Medlemsgrupp: http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/vi-som-precis-har-plussat-och-hoppas-pa-en-bebis-i-augusti-del-2-340/join

Välkommen in i den sanna värmen, gamla som nya medlemmar!

• Svar på tråden Nu har vi äntligen fått våra bebisar! Från tråden "Vi som hoppas på bebis i Augusti 2"
  • NSJD

Åh så bra!! Då kan man få råd också om amning. kolik, bajs  osv :D

• olalajla

Vilka är det nu förutom jag som redan har fått? Man som glömmer bort.
    Min Leo är så snäll har inte kommit igång med amningen än och det är väldigt stressigt. Få se om det ens kommer igång. Kunde inte amma dottern så jag få se om det inte fungerar snart lär jag börja ge ersättning :(

• Koppkaka
    olalajla skrev 2011-07-30 20:46:17 följande:
    Vilka är det nu förutom jag som redan har fått? Man som glömmer bort.
    Min Leo är så snäll har inte kommit igång med amningen än och det är väldigt stressigt. Få se om det ens kommer igång. Kunde inte amma dottern så jag få se om det inte fungerar snart lär jag börja ge ersättning :(
    Lillebebisen och Snart ZillyChili Vet inte om det är nån mer..
    Under mitt hjärta nu, finns en liten du <3 BF 110822
  • MaLi81

Favoritar också..och hoppas på att det inte dröjer så länge till tills jag joinar er här inne..

Älskar min lilla Lowa mest av allt!!
Svar på tråden Nu har vi äntligen fått våra bebisar! Från tråden "Vi som hoppas på bebis i Augusti 2"