Varför är Eldorado så billigt?
Varför är Eldorado märket så billigt? Är de sämre varor?
Varför är Eldorado märket så billigt? Är de sämre varor?
Jag har aldrig haft problem med Eldorado, men det är inte ofta jag köper det.
Kan inte komma på något känt märke jag avskyr mer än Eldorado. Allt smakar bajs och de åker titt som tätt dit i kontroller då varorna innehåller allt för mycket miljögifter, metaller och annat bös.
Jag tycker inte det finns något lågprismärke (eldorado, euroshopper eller liknande) som ens kommer i närheten av samma kvalité eller smak som de lite "dyrare" märkena.
Har provat frysvaror, rengöring, konserver osv. Har verkligen försökt att bli positivt överraskad av de billiga, men har varje gång blivit besviken.
Det är stor skillnad på ett par tortillabröd ifrån santa maria och ett par ifrån eldorado...
Skulle inte stoppa något av märket i munnen. Men Deras våtservetter däremot är utmärkta att städa med. Spisen, kontoret, fläckar väggarna. Blir inte flammigt som med andra servetter. Undrar vad d e i dem? Skulle aldrig våga använda dem till barnen...
Köper endast toalettpapper därifrån ibland, inget ätbart.
Därför att det är tillverkat av bajs.
Eldorados våtservetter klassar ju dock ut alla andra...
vi köpte skinka från eldorado som inte ens katten ville ha som i vanliga fall älskade skinka. Vi kastade skinkan och har sen dess aldrig handlat nått från eldorado igen.