• Svar på tråden Varför är Eldorado så billigt?
  • Ruggugglan

Jag har aldrig haft problem med Eldorado, men det är inte ofta jag köper det.

• Mimmlas
    litenlitenliten skrev 2011-07-30 22:07:43 följande:
    Min morfar jobbar på Findus. Du ska bara veta vad han hittat
    Jo de som jobbar där får se betydligt mer, tycker det är värre när det hamnar i förpackningen. Man vet ju att det är mycket skit som pågår men inget man vill råka tugga i sig.
  • Ruggugglan
    Mimmlas skrev 2011-07-30 22:08:59 följande:
    Jo de som jobbar där får se betydligt mer, tycker det är värre när det hamnar i förpackningen. Man vet ju att det är mycket skit som pågår men inget man vill råka tugga i sig.
    Finns inte enbart i Eldorado. Väldigt många kända märken har även de problem. Du har bara haft otur.
  • Verum

Kan inte komma på något känt märke jag avskyr mer än Eldorado. Allt smakar bajs och de åker titt som tätt dit i kontroller då varorna innehåller allt för mycket miljögifter, metaller och annat bös.

Låt barnen vara försöksdjur - Tänk genus!
  • Mandel

Jag tycker inte det finns något lågprismärke (eldorado, euroshopper eller liknande) som ens kommer i närheten av samma kvalité eller smak som de lite "dyrare" märkena.
    Har provat frysvaror, rengöring, konserver osv. Har verkligen försökt att bli positivt överraskad av de billiga, men har varje gång blivit besviken.
    Det är stor skillnad på ett par tortillabröd ifrån santa maria och ett par ifrån eldorado...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Ruggugglan
    Verum skrev 2011-07-30 22:10:08 följande:
    Kan inte komma på något känt märke jag avskyr mer än Eldorado. Allt smakar bajs och de åker titt som tätt dit i kontroller då varorna innehåller allt för mycket miljögifter, metaller och annat bös.
    Men är inte Eldorado någon större butikkedjas eget märke?
  • NoBeCa

Skulle inte stoppa något av märket i munnen. Men Deras våtservetter däremot är utmärkta att städa med. Spisen, kontoret, fläckar väggarna. Blir inte flammigt som med andra servetter. Undrar vad d e i dem? Skulle aldrig våga använda dem till barnen...

• UntilTheDark

Köper endast toalettpapper därifrån ibland, inget ätbart. 

• Verum
    litenlitenliten skrev 2011-07-30 22:13:19 följande:
    Men är inte Eldorado någon större butikkedjas eget märke?
    Ja?
    Låt barnen vara försöksdjur - Tänk genus!
  • Boll
    Verum skrev 2011-07-30 22:10:08 följande:
    Källa på det, tack.
  • Cloud

Därför att det är tillverkat av bajs.

• bananflugekärlek

Eldorados våtservetter klassar ju dock ut alla andra...

• fabler

vi köpte skinka från eldorado som inte ens katten ville ha som i vanliga fall älskade skinka. Vi kastade skinkan och har sen dess aldrig handlat nått från eldorado igen.

elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Varför är Eldorado så billigt?