Ska på min allra första dejt tips tack?! :)
Träffade en kille igår på fyllan (han var nykter.. inte jag).. genom en bekant. Det klickade dirr.Från min sida iaf, men han va så blyg så jag visste inte vad han tyckte. Men så ringde han idag och när jag inte svarade skickade han sms.. och frågade om vi inte kunde hitta på något imorgon
Grejen är att han sitter på behandlingshem. Jag vet vad vissa tycker och jag har redan fått pikar från närstående, men han är en sjukt härlig kille så jag tar min "risk"
Nu frågade han om vi skulle käka lunch på stan, men jag föreslog att vi kunde se på film där istället. Det känns lite dumt att gå på stan och käka med någon man nyss träffat, det kan bli lite stelt kanske.
Så imorgon ska vi ses.. se film osv.
jag vill så klart köpa med mig god mat och ev lite god frukt, nötter osv. Är det over the top om man dyker upp med det OCH film. (jag är ganska nyttiga av mig) så jag vill inte ha chips och grejer.
Vad kan ni rekommendera för käk? Något som inte blir over the top men som inte är under klassigt heller, jag vill att det ska vara fin mat som man köper ute, och rekommendera gärna lite goda ovanliga frukter.. Eller kom helt enkelt med egna tips om vad ni tycker skulle vara bra att ha med sig
Sen undrar jag vad man kan ta med sig för film som är lite av en ice breaker (killen är stört blyg).. gärna någon komedi som man kan garva åt och gärna att den går att hyra..
Tacksam för tips och åsikter.