• Skaylar

Letat efter en klänning som håller in magen. ?!

Jag letar efter en klänning (som rubriken lyder ) som håller in magen men jag kan inte hitta någon snygg så nu undrar jag om någon antingen kan hjälpa mig med att hitta en sån klänning eller vill sälja en sån ? Jag har letat under korsettklänningar på internet men utan lycka så snälla hjälp mig hitta en ?

• Svar på tråden Letat efter en klänning som håller in magen. ?!
  • Lena

De brukar inte bli så bra. Underkläder som håller in under kläderna brukar funka bättre.

• Ramborg

Jag skulle också satsa på underkläder som håller in och puffar upp på lämpliga ställen.

• ventilera mera

Jag har en från Lindex som kanske inte håller in magen stenhårt men slätar ut och plattar till ganska bra, kostade 299 och finns fortfarande.

• Smietje

Håller med. Bra underklänning. Sen skulle jag satsa på en klänning som passar till en lite rundare magen: Tiger of Sweden
    Älskar den här klänningen!

• Bäcka
    ventilera mera skrev 2011-08-06 23:52:19 följande:
    Jag har en från Lindex som kanske inte håller in magen stenhårt men slätar ut och plattar till ganska bra, kostade 299 och finns fortfarande.

Vad va de för klänning? Glad
  • ventilera mera
    Bäcka skrev 2012-06-24 12:52:42 följande:
    Vad va de för klänning? Glad
    Oj, en slump att jag tittade in här och såg det... det är en sån stretchklänning som finns bland underkläderna, de brukar ha vit, svart och hudfärgade. Ska kolla om jag hittar länk.

En sån här har jag. Den håller ju inte in JÄTTEMYCKET, men en del... och så slätar den ut bra.
Svar på tråden Letat efter en klänning som håller in magen. ?!