• axdal

Bugaboo Donkey

hej.. går det inte att köpa vagnen här i sverige??
    jag skulle så gärna vilja kolla på vagnen innan jag bestmmer mig för att köpa en.. 
    den ser ju bra och praktisk ut. Men vill ju testa at sätta dottern i den och känna hur den känns och gämföra med andra vagnar som vi funderar på..  

• axdal

Jag behöver en ny vagn i januari då kommer syskonet.. så kommer den i oktober så hinner jag nog köpa den här..

Spigg va smart.. Är det någon göteborgare som har vagnen som vi kan få kika på..

• axdal

hej igen.. jag har en fråga till.. 

är det så att man måste köpa en liggdel och 2 sittdelar eller bygger man om liggdelen till en sittdel som man gör med babyjogger city selct.

jag menar altså om man köper vagnen som syskonvagn.
    då vill man ju ha en sitdel till det stora syskonet och sedan en liggdel till bebisen. men sen när bebisen blivit större och vill sitta i vagnen. måste man då köpa en sittdel till?? eller bygger man om liggdelen till en sittdel??

Hoppas ni förstår hur jag menar!!! 

• axdal

är det någon som har vagnen som inte har en kombi som får in den i bilen?? och vad har ni för bil?? 

• axdal

Tinkerlina: tack för svaret.. Då borde den få plats i våran bil med :)

• axdal

Smultronpajen88 du kan inte ändra vinkel på fotstödet.. Tyvärr

• axdal

åh.. nu har även jag beställt mig en donkey :) längtar bara tills vi har den hemma.. :P 

• axdal

asså gud vad avundsjuk jag blir på er som lyckats göra egna suffletter.. de är ju superfina. 
    Jag önskar att jag förstod mig på hur symaskinen fungerar :P

det är ingen av er som bor i Göteborg som vill lära mig?? :P  

• axdal

vilken lyx med Skjul.. det hade jag mer än gärna haft.. här får jag ta med mig vagnen hem igen... 
    finns ingenstans att ställa vagnen.. :(  

• axdal

är det ingen som kan ta kort och lägga ut bild på hur regnskyddet som medföljer ser ut när det sitter på vagnen.. 
    har ju sett hur tullsa regnskydden ser ut men skulle vilja se hur det ser ut med det som följer med så jag vet om jag ska köpa extra regnskydd innan jag hämtar vagnen

• axdal
    spigg skrev 2011-11-08 19:21:40 följande:
    Om du scrollar ner lite i min recension av Donkeyn så ser du flera bilder på Donkeyn med originalregnskydd!
    mybabababies.blogspot.com/2011/10/bugaboo-don... :)
    tack så mycket.. :) ser ut att bli att köpa extra regnskydd.. men ska nog testa deras egna först.. :P
  • axdal

åhh idag ska jag äntligen hämta vagnen jag längtar kan jag säga..

• axdal
    Catox9 skrev 2011-11-11 12:01:56 följande:
    Det förstår jag verkligen! När min pappa ringde och sa att vagnen (och han) var på väg från Arlanda så var jag redan ute i bilen i tankarna :)

Vad har du beställt för färger?
    Vi körde svart/svart, tänkte matcha med lite fina färger till istället för färgglada suffletter.. fast jag blir onekligen lite sugen när jag ser alla fina suffletter som folk här inne har sytt själva :D  
    vi köpte vagnen med svart bas och en blå sufflett och off withe på liggdelen.. :) 
    den blivande storasystern fick välja färg och då blev det blå.. 

Ja jag bli också jättesugen på en egensydd sufflett. Synd bara att jag knappt vet hur symaskinen fungerar.. 
    Så det får nog bli att beställa en isåfall.. :P 
  • axdal

lindsey: jag förstår hur du menar och jag undrar samma sak..

• axdal

inatt kom det några cm snö här i göteborg. :) någon längre upp i landet som har testat köra den i snön??
    tyvärr är vi sjuka annars hade jag gett mig ut och testat vagnen..

• axdal

idag fick jag hem 2 nya regnskydd.. hag beställde 2 st willvin raincover och de passar superbra både på liggdelen och på sittdelen :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey