Inlägg från: Pärla |Visa alla inlägg
  • Pärla

Bugaboo Donkey

Hej alla Bugaboo-fans!
    Här är en till som börjar älska Bugaboo, fast inte äger en än
    Jag har en dotter på 14 månader, och väntar även vårt andra barn som ska komma i februari. Nu har vi bestämt oss att köpa en syskonvagn,  Bugaboo Donkey. Annars har vi en Teutonia Cosmo.
    Jag har en fråga ang Bugaboo Donkey. Jag undrar om man kan köpa Bugaboo Donkey i två olika färger? Alltså om jag tar sittdelen i röd topp och svart bas, och liggdelen sand topp och svart bas?
    Går det att beställa vagnen sådär?
     Nån som vet?

• Pärla

Glömde tillägga. Är det nån som har Bugaboos skötväskor, den i gråsvart? Är den inte för liten för Bugaboo Donkey? Nån som är nöjd med den? Finns det andra bra större skötväskor till Bugaboo?

• Pärla

Ni som har Bugaboo med Offwhite top, blir den inte ganska smutsig med tanke på den ljusa färgen? Är så sugen på den färgen i top, men osäker med tanke på att färgen är så ljus och hur den kommer att klara sig under regn/snöväder?

• Pärla
    Läängtar skrev 2011-08-26 10:15:50 följande:
    Parlar: min är helt ren fortfarande, så jag är nöjd med offwhite. Och då fäller jag ihop o har dwn även i bilen flera gånger i veckan.
    Kul!
    Vad bra, visst går dom att tvätta också?
  • Pärla

Jättefin Lillajag!!
    Härlig färg med blått!
    Själv ska jag välja svart bas, och sand topp..Nr 2 kommer i februari..

Har en fråga ang mugghållaren, om nån kan svara..Måste man köpa mugghållare från Bugaboo, eller kan en annan passa på donkey också?
    Är en besatt latte-mamma
    Jag har en redan nu, som passar bra på min Teutonia Cosmo, kanske den kan passa på åsnan också?

• Pärla
    Fujji skrev 2011-09-30 21:00:31 följande:
    Lagt upp två bilder i bildtråden och fler på min hemsida efter att jag sprättat upp kanaler så att tyget stramar bättre runt bågarna!

lillstrutsen.blogspot.com/
    Gud så duktig du är! Ser jättefin ut, och man blir nästan avundsjuk att man inte kan ha såna häftiga sufletter själv
    Är själv jättedålig på att sy, är inte min grej faktiskt. Men nu när man ser din verk, så tänker man om!

Bra jobbat
  • Pärla
    Fujji skrev 2011-10-01 09:31:30 följande:
    Du kan om du bara ger dig den på det, man kanske får göra några innan det blir bra, köp billigt tyg på ikea för 15:- m och prova dig fram! :)
    Jo, kanske det
    Men jag har inte tålamod med sysseljobb..Önskar jag hade det. Däremot är min mamma en riktig bra och duktig sömmerska! Kanske ska be henne

Tack ändå!
  • Pärla

Hej alla Bugaboo älskare!

Idag har jag också blivit ägare till en Bugaboo Donkey, och det känns helt rätt!

Men jag har en fråga ang åkpåsar. Vi har en Elodie åkpåse, och undrar om man kan ha den på åsnan?
    I så fall, hur ska man sätta ihop den med remmarna?
    Eller måste jag skaffa en original Bugaboo åkpåse?

Tacksam för svar.

Svar på tråden Bugaboo Donkey