Inlägg från: Ellen06s mamma |Visa alla inlägg
  • Ellen06s mamma

Bugaboo Donkey

Vi har köpt adapters till bilstolarna och vi har britax izisleep stolarna och dom passar också:)

• Ellen06s mamma

Ser att jag skrev fel tidigare ang bilstolsadaptarna vi har be safe izi sleep inte britax ,,, sorry

• Ellen06s mamma
    lalabamba skrev 2011-09-05 20:53:01 följande:
    Har lite problem att hitta på Bugaboos hemsida... någon som VET om BeSafes babyskydd passar till Donkey-adaptern?
    jag har besafe stolar och adapters till doneyn och dom passar.
  • Ellen06s mamma

Tänkte bara tipsa alla som inte vet ang pumpen till däcken.
    Vi kämpade en hel del å svor innan vi fattade att i handtaget på pumpen är det en grå "plupp" högst upp den går att öppna och i finns det en förlängning till munstycket!!! Hallelullija!;)
    Tänkte att bugaboo brukar ju tänka på allt hur kunde dom göra nåt så dumt men rackarns vad fel jag hade dom hade ju tänkt lite för mycke.

• Ellen06s mamma

Min vagn är från Holland men det verkar ju
    konstigt att det ska vara olika beroende på vart den är köpt?...,,

• Ellen06s mamma

Har bara iphone just nu jan fixa en bild imorgon.
    Men jag har för mig att till min CAM var det en med röd plupp men nu är den grå

• Ellen06s mamma
    EliasMamma09 skrev 2011-11-14 12:58:17 följande:
    Köpte min donkey i somras och första gången vi skulle pumpa bakdäcken med pumpen som man fick med (som för övrigt verkligen suger) åkte all lust ur så vi tog med däcken till en cykelbutik och han hjälpte oss att pumpa men enligt honom är däcken för stora eller för små till ramen och våra däck är inte runda längre, utan vobblar när man går så hela vagnen hoppar, sååå irriterande, någon annan som råkat ut för detta ellar har tips på vad man ska göra? annars får jag väl skriva till bugaboo för min vagn är köpt i england så svårt att låta dem titta på den;)
    ang pumpen, har du läst mitt tidigare inlägg om hur man använder den?
    kan det inte vara så att den vobblar om det inte är tillräckligt med luft i dom? 
Svar på tråden Bugaboo Donkey