Bugaboo Donkey
Nyfiken på vad ni med barn >1 år tycker om sittdynans bredd- verkar vara i smalaste laget? (har en cameleon). Hur smidig är den att köra/ bära uppför trappor jmft med cameleon (bor en krokig trappa upp så vagnar kan ej dras upp)?
Nyfiken på vad ni med barn >1 år tycker om sittdynans bredd- verkar vara i smalaste laget? (har en cameleon). Hur smidig är den att köra/ bära uppför trappor jmft med cameleon (bor en krokig trappa upp så vagnar kan ej dras upp)?
Mjmc- smala sitsen också vad jag funderar på. Smart Av bugaboo att lansera vagnen under vår- sensommaren då kidsen inte är speciellt påbylsade. Jag har bylsat på barnet idag med tjockare jacka och ska testa i butik tillsammans med min vinteråkpåse från 7 AM (den är inte liten den heller, men kan dras ihop. Få se om han accepterar sitsen. Camen känns alldeles lagom i nuläget i bredden men jag behöver mer förvaringsplats. Ang safetylapparna- kan inte man sprätta bort de försiktigt?
Mjmc-Förstår dig! Tycker inte de är särskilt plottriga iofs. Testade sittdelen med åkpåse, barn och kläder. Det gick...knappt. Känns som marginalen blir litet för iaf min pojke som satt fint men såg något inklämd ut och åkpåsen vällde ut nedom sufletten. Nja blev betyget...
Mjmc- min son är tio mån och tio kg och rätt så bredaxlad. hade en vinterjacka på med fleecefoder och 7 am åkpåse strl Medium som är som ett tjockt duntäcke. Hade han haft en tunnare åkpåse hade det kanske gått men jag älskar 7am, de är gosiga och varma. Kanske donkeyåkpåsen skulle funka bättre när den kommer? Men själva vagnen är uuuuuunderbar!
Har en organiser till min cameleon och den tycker jag gör sig bäst på bumperbaren. Den är väldigt bra med sin inre struktur tycker jag. Har våtservetter, pappershaklappar, en matburk, en kam och sked samt lite snacks däri. Samt liten vattenflaska på sidan. Med tunnare förp våtservetter ryms säkert ett par blöjor!
Funkar inte 7 am i donkeyn, de är mkt funktionella och varma?
Klart att det kommer limited eds, o snart gör de väl om cameleon också lagom till att folk vant sig vid donkeyn...and so on. Bugaboo kan det där med att mjölka konsumenter på cash :D
Kan det vara så att slangen inne i däcket kommit snett o att hjulen därför vobblar?