• thj

Bugaboo Donkey

Frila2 skrev 2011-09-02 10:32:54 följande:
    Nej, bara vagnen fast i twin-format om det kanske påverkar. Man jag beställde från den svenska sidan, vet inte om någon annan också gjort det och redan fått sina paket. Tyckte också att det var väldigt konstigt att jag skulle få tre paket eftersom jag vet att ni andra verkar ha fått två (eller tom ett).
    Hej
    Jag gissar på att du kommer få ett stooort paket med vagnen ( den ligger precis som camen färdigmonterad bara att sätta på hjul och suflett,varukorg och basklädslar) de två andra är setet med extra liggdel/sittdel..
    kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    Frila2 skrev 2011-09-02 12:03:22 följande:
    Jag har ju också beställt från kidzshop! Varför ska min vagn komma i tre paket om du fick ditt i ett?
    Är riktigt irriterad nu. Nu kom mina paket som visade sig vara ett litet paket som innehöll en liggdel. Inget annat! Vagnen då? Så ringer jag till Schenker eftersom de i morse ringde och sa att jag skulle få två paket idag och ett på måndag och nu fick jag bara ett. Då säger människan att det är en delad försändelse. Ursäkta? Det är deras jävla bolag som inte klarade av att flytta alla tre paket från en lastbil till en annan utan glömde två. Hur kul är det att vänta på sin vagn i månader och sedan få en liggdel. Endast.
    Ditt paket kommer i tre paket för det är fler delar till en twin,är det en singel kommer det bara ett paket.
    Donkey är paketerat i ett paket för vagnen ett för syskondelen och två extra paket för twin.
    Jag håller tummarna för att du kommer få en leverans till idag så det du fått är det som skulle komma på måndag.

Det är tråkigt att vänta på roliga paket ..

Kram
  • thj
    lalabamba skrev 2011-09-05 20:53:01 följande:
    Har lite problem att hitta på Bugaboos hemsida... någon som VET om BeSafes babyskydd passar till Donkey-adaptern?
    Adaptern är inte testad "ännu" för besafe.Meeen det är samma fästen till Besafe och MaxiCosi på camen så
    det är nog bara en tidsfråga innan den blir godkänd även för besafe :)
  • thj
    sommar2010 skrev 2012-08-01 16:55:46 följande:
    Mailade med bugaboo av nyfikenhet och fick svaret att alla bugaboos vagnar är behandlade med flamskyddsmedel.
    Måste få fråga vem det var på bugaboo som du fick det svaret ifrån?
Svar på tråden Bugaboo Donkey