Inlägg från: C060908 |Visa alla inlägg
  • C060908

Bugaboo Donkey

Vet inte om någon frågat detta innan men passar Cameleon sufletter osv på donkeyn eller hur ser det ut?

• C060908
    spigg skrev 2011-08-23 18:00:16 följande:
    Nej tyvärr, funkar inte alls. Donkeyns suffletter är mycket smalare och har dessutom 3 skenor, Camens suffletter har bara två skenor. Plus en del andra skillnader. Synd, men det tjänar nog Bugaboo bra med pengar på! ;)
    Surt passar åkpåsarna då? Ja det gör de säkert usch dumma bugaboo haha :P
  • C060908
    Leonell skrev 2011-08-23 18:26:59 följande:

högst upp i ts finns länk till bildtråden :)

Såg nu.. Hmm. det ser ju ändå ut att fungera?
  • C060908
    Leonell skrev 2011-08-23 18:39:15 följande:
    Tja, jag tycker nog ändå att det kan funka... ;) Skulle nog inte sätta på en vanlig cam suflett men om jag skulle haft en fin specialsydd så skulle jag nog satt på den :)
    Tänkte om man kunde ha en cam tex om man tvättar sufletten mina barn är grisar och av någon anledning lyckas de alltid smutsa ner sufletten och inte sittdelen? Så tänkte om man kunde ha den temporärt medans man väntar på att donkeyn torkar
  • C060908

Hur är Donkeyn i jämnförelse med cameleon? Tyngre, lättare? Har alla som köpt den hitils varit nöjda?

• C060908
    Leonell skrev 2011-08-23 19:01:03 följande:
    Nu blir jag nyfiken på om det skulle funka med CAM suflettfästen på donkeyn... Nån som har en CAM ståendes hemma o vill testa? Typ så som man gör med en frog om man vill ha CAM suflett på.. :)
    Jag har en cam jag bor i Göteborg
  • C060908
    Leonell skrev 2011-08-23 19:01:03 följande:
    Nu blir jag nyfiken på om det skulle funka med CAM suflettfästen på donkeyn... Nån som har en CAM ståendes hemma o vill testa? Typ så som man gör med en frog om man vill ha CAM suflett på.. :)
    så tolka jag det fel hahaa ^^ Såg att det fanns någon som lagt upp bilder på donkeyn som hade en cam i bakgrunden
  • C060908

Oj nej det såg ju inte riktigt klokt ut Tack för att du testade iallafall Är ni nöjda ni som fått era Åsnoor? Var det värt pengarna?

• C060908

Hur är det med regnskydd? Samma som andra vagnarna någon som har bild på det?

Svar på tråden Bugaboo Donkey