Inlägg från: htsny2001 |Visa alla inlägg
  • htsny2001

Bugaboo Donkey

Hej alla i tråden!
    Väntar vårt 4 barn nu i januari, storasyster är då 2 år och 3 månader. Från början har vi bestält Easy Walker Duo, men det känns inte 100% rätt. Vi vet ju inte hur lång stora syster vill sitta i vagnen, men jag tror max 6-8 månader till och sen man ska sälja duo och förlora nästan 8000:- på halvt år:(  Nu har vi bestämt att skicka Easy Walker tillbaka (har ju 30 dagar ångerätt), sälja vår enkel vagn baby Jogger City Elite och köpa en Donkey. Det var kul att höra från mannen att jag kan välja vilken vagn jag vill ha!!:))
    Jag har bara 1 fråga - får min 2,5 åring plats i sitdelen i Donkey? Hon sover inte i vagnen, så det blir vagn bara när vi ska ut på långa promenader och jag vet att hon ska inte orka med att gå. Har provat Cameleon och då var huvudet nästan på gränsen vid slutet av ryggen. Har läst på nån forum att man kan höja sufleten på Donkey. Stämmer det??
    Skulle bli jätte taksam för svar !!!! 

• htsny2001

Nu är Baby Jogger såld och Easy Walker skickad tillbaka till butiken med ångerrätt och vi ska beställa Donkey på Kidzshoppen!!! :)
    Det är bara att välja färg nu. Det blir 2 tjejer som ska åka vagn. Funderar på svart-röd eller svart-rosa. Vad tycker ni? Vilken är snyggast?? 
    Har någån haft Lodger Bunker åkpåsen? Funderar på att köpa den till bebisen. 

• htsny2001

Nu har jag varit i butiken och såg Donkey i verkligheten. Tyckte om den. Har provat min snart 2-åring dotter i den. Hon sitter OK i den, inte mkt plats kvar, men jag hoppas det ska fungera halv år till, tills hon slutar åka vagn. Tror att det blir Donkey för oss:) Men bara en fråga - hur tar man sufflett lite upp???

• htsny2001

Det börjar bli dags att bestämma vilken syskonvagn ska vi beställa. Var nästan säkert att vi ska köpa Donkey, men börjar fundera om det är verkligen rätt val. Min dotter blir 2 år och 3 månader när bebisen kommer. Har provat Donkey med dotter i och hon får plats i den, men sittdelen är på gränsen att bli för små. Är inte säkert om dottern får plats i Donkey med vinteroverallen på. Vet inte hur ska vi göra. Har börjat fundera på Phil & Teds verve.

Svar på tråden Bugaboo Donkey