Inlägg från: Liafia |Visa alla inlägg
  • Liafia

Bugaboo Donkey

Hej alla i tråden!

Väntar vårt andra barn nu i november, storasyster är då 20 mån. Har försökt intala mig att buggan inte är värd sitt pris och att jag kan ha en annan syskonvagn men nu när det drar ihop sig har jag insett att så nog inte är fallet.
    Den har ju allt, utom en tilltalande prislapp.Flört
    Har en Cam sen innan som jag älskar och vill gärna ha nått som är lika lättkört.
    Undrar därför följande:

Varifrån har ni beställt era Donkeys? Och vad har slutnotan hamnat på inkl frakt?

Ni som redan kör med era Donkeys är ni lika nöjda som ni trodde? Några nackdelar stora eller små??
    Går den in i bilen utan problem (har en mindre kombi själva)?

MYCKET tacksam för alla synpunkter och tips!! Glad

• Liafia

Ja jag vill också veta vad du inte gillade Joddan?!
    Håller själv på och väljer mellan Donkey och MB Duett. Hittar fördelar o nackdelar med båda. Gillar heller inte riktigt Donkeyn i mono utförande och funderar på om jag kommer använda den så särskilt mycket så.
    Funderar därför på att köpa en Duett istället o behålla min Cam också.
    Kommer ha 22 mån mellan barnen och inget barn på dagis första 10 mån i alla fall.

• Liafia

Jo det är ju just det där med att ha barnet emot sig som är kruxet. Dock känns de extra cm och tusenlapparna som skiljer dem åt som ett argument emot. î? Kommer aldrig få maken att gå med på att byta igen och tänker att alla barn som åker i singel UJ vagn verkar fullt normala trots att dom åker framlänges. Men själv har man ju som bugga-älskare en förkärlek för att ha dom emot sig. Min dotter vägrade dock åka baklänges när hon var ca 9 mån så frågan är hur länge nr 2 kommer vara intresserad om storasyster åker åt andra hållet?!

Svar på tråden Bugaboo Donkey