Inlägg från: JANniela |Visa alla inlägg
  • JANniela

Bugaboo Donkey

Hej

jag har inte gått igenom hela tråden så jag vet inte om detta redan har fått ett svar...

Hur flyger man med Donkeyn? Till Chameleon som vi hade förut hade vi en sån där speciell resväska, men den passar ju inte till Donkeyn.

Vi ska förhoppningsvis flyga hem till Sverige till jul med en 2 månaders  och en 2.5 åring, så båda behöver ju Donkeyn att sitta eller ligga i när vi är hemma också.
    Men jag  blir lite orolig när jag tänker på hur flygbolaget kommer att hantera barnvagnen om man bara checkar in den utan nåt skydd.

Är det nån som vet, eller har flygit med Donkeyn redan?

• JANniela
    Fujji skrev 2011-09-14 10:47:20 följande:
    Vi hyrde en väska från airshells.se, vi tog den för dubbelvagn för att vara säker men det räcker nog med den för enkel kombivagn! Annars kan man säkert byta på plats om det inte skulle funka med den enkla. Den för tvillingvagn var hur stor som helst...

Annars kan man tydligen köpa Stokkes prampack, sa dom till mig iaf där jag köpte vagnen i USA.
    Våran höll iaf utan skråma från USA till Sverige i väskan från airshells. :) Kostar typ 149:- för en vecka.
    Fuji, tack för tipset.
    Tyvärr hyr dom inte ut från Amsterdam annars hade det ju varit perfekt. Finns det andra såna företag som hyr ut väskor så? Kanske ska kolla nätet..

Sen flyger vi inte så mycket, så en Pram Pack, som jag såg på nätet kostar 160 Euro, känns lite väl.

Finns det några andra förslag?  Glad
  • JANniela
    Mamma Tes skrev 2011-09-18 10:16:24 följande:
    JANniela: Kan du inte hyra den i Sverige och ta med den till Amsterdam bara?
    Fast vi bor i Holland och ska hem till Sverige över julen, så vi behöver nåt härifrån.
    memo skrev 2011-09-18 12:55:14 följande:
    JANniela: kolla med flygbolaget ni ska flyga med. Vissa flygbolag hyr ut transportväskor..
    Tack! Bra ide, ska genast kolla!  Glad
Svar på tråden Bugaboo Donkey