Inlägg från: Xofina |Visa alla inlägg
  • Xofina

Bugaboo Donkey

Hallå alla! Förhoppningsvis får jag joina er inom en mycket snar framtid, äntligen har jag lyckats få mannen att gå med på en donkey! Så nu försöker vi sälja våran nästan sprillans nya Emmaljunga (1½ månad gammal) för att kunna köpa vagnen! Glad

Har en fråga bara, hur funkar det med lufthjulen? Andra vagnar får väldigt lätt punka, ska man undvika att köra på något underlag eller hur funkar det? Har nämligen aldrig haft lufthjul Glad

Sen är jag väldigt intresserad utav färgen off white! Men är så rädd att den ska bli smutsig, hur är tyget? fastnar det lätt damm etc. på den? går det att tvätta? Tell me! Skrattande   

• Xofina
    spigg skrev 2011-10-03 16:31:58 följande:
    Har inte fått punka, än, däremot råkat tömma däcket på luft när jag skulle pumpa det med den lilla handpumpen som följer med vagnen. Så varning för att testa att pumpa däcken om man befinner sig långt från typ närmaste bensinmack!

Jag tycker suffletterna blir rätt skitiga, och jag har inte ens offwhite utan blåa. Men det går att tvätta, 30 grader.

Haha! Hoppas det gick bra! Glad

Hmm..är det så illa..den är ju så snygg! men får de lätt smuts på sig så kanske man ska överväga svart sen köpa till lös suflett? 
  • Xofina
    LillaVild skrev 2011-10-03 17:25:13 följande:
    Vi har offwhite, haft ett par månader, och fortfarande inte en fläck ;)

Åh det låter ju lovande! Båda vi vill ha i offwhite! Den är SÅ SNYGG! Glad
  • Xofina

Åh nu är den i mina ägor! Bugaboo donkey mono, färg off white! Åhh den är SÅ FIN!

Har en fråga nu, hur tvättar man sufletten i tvättmaskin i och med att det är som byglar i den?

• Xofina

Aa dem monterade den i butiken innan vi hämta den Hahaha hua! Fast gör man det själv lär man sig mer om vagnen, nu står jag i princip som ett frågetecken, tur det finns handbok haha! hon i affären var så snabb när hon visade!

• Xofina

Hoppas det! Tack snälla du kommer nog komma med massor utav frågor, hoppas ni står ut! :-P

• Xofina

Ni som har dynan addstroller och elodie details hur fixar ni med axelrämmarna?Glad

• Xofina
    Duffyn skrev 2011-10-05 11:10:31 följande:
    Är det ngn här som beställt vagn från barnbutiken som väntar leverans första veckan i oktober? Har ni fått er? Vet ni om de fått in dem?

Köpte min donkey igår på Bonti i odenplan och då hade dem fått in leverans precis, hur mycket som helst.
    Ringde barnbutiken som också ligger här innan vi hörde av oss till Bonti och dem skulle få leverans vilken dag som helst så dem borde väl fått samtidigt tycker jagGlad  
Svar på tråden Bugaboo Donkey