Inlägg från: lillalilly |Visa alla inlägg
  • lillalilly

Bugaboo Donkey

Hur har ni försäkrat era vagnar? nyfiken *

• lillalilly

Jag har heller ingen specifik, men med tanke på att chassit står fastlåst i trappuppgången kanske man borde ha en?? usch, jag blir så nervös! är skitpetig nu i början (haft den i tre veckor) och bortsr bort minsta lilla smula och sand från skorna hah, får se hur länge det håller :P
    Är det bara jag som är petig?

• lillalilly

Fujji! Jag kollade bildtråden och suffletterna är superfina! Jag är lite sugen på nya, funderat på offwhite i original men är också sugen på prickiga :) hittar inte någonstans på bloggen var det kostar att köpa av dig. Och hur lång tid det kan tänkas ta? Mvh Ida

• lillalilly

Hahaha som jag svurit åt denna pump! Tömde först däcket helt vid första försöket till pumpning ute i parken med två ettåringar sittandes i den. Fick lyfta vagnen till första bästa cykelpumpstation för att inse att ventilen inte funkade. Efter mycket svett och nästan tårar lyfter jag vagnen vidare till butiken där den inhandlades för att visa min punktering? De hjälper mig dock med en annan pump att fylla däcket och jag traskar hemåt. Min pump reklamerades och en ny lovades från Bugaboo (över fyra veckor sedan). Luften har sinat emellanåt och till butiken har jag klagat, och pumpat. Tillslut bestämmdes det att jag skulle få nya slangar men de har jag också väntat på ett bra tag nu. Men NU när någon vänlig själ har klurat ut hur poem fungerar så kanske allt löst sig, tusen TACK!! :)

• lillalilly

Jag har svart bas och cerisa suffletter. Tycker att den är helt okej, känner mig dock inte lika avslappnad med den som med tidigare vagnar, rädd att repa den osv hahHaha kan ju bero på priset :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey