Bugaboo Donkey
Är det ngn som vet om det finns visningsex. På barnbutiken götgatan?
Är det ngn som vet om det finns visningsex. På barnbutiken götgatan?
Har precis varit där. De har den. Åh vad den var fin!!!
Idag har vi beställt en donkey twin. Offwhite top och svart bas. Grymt nöjda
Denna vecka ska vår donkey twin komma! Tvillingarna kommer inte förrän om typ 10 v men det är ju så kul att ha den hemma!
NÅgon som vet om alla acta gracos modeller funkar till vagnen?
Är det ngn här som beställt vagn från barnbutiken som väntar leverans första veckan i oktober? Har ni fått er? Vet ni om de fått in dem?
Å tack, då kanske de ringer och meddelar snart då:) är så sugen på att se den!
Theresex- tack, då räknar jag nästan med imorgon då! Åh vad roligt!
Theresex- nyfiken har de ringt dig än? Ingen vagn för mig ännu..
Theresex- mig har det inte ringt idag. Kanske kommer nästa vecka då...
Det kan jag hålla med om. Vi får hoppas på samtal i morgon!
Nä vad dåligt! konstigt när bonti fått in... Aja vi får hoppas att de kommer nästa vecka så att det inte är strul med leveransen.,
Nu Har vi hämtat vår twin från barnbutiken. Tyvärr saknades en liggdel som vi ska hämta på torsdag. Så väntar med att bygga i hop den till dess.
Theresex- åh vad kul! Har ni den monterad?
Passar åkpåsen som är till cameleon?
En fråga. Jag måste pumpa däcken men jag får inte in pumpen på bakhjulen. Pumpen verkar inte passa.. Känns som ventilerna " gått ner" i hjulen. Någon som har tips på hur man får ut dem? Kan man ta bort bakhjulen?
Spigg, tack så jättemycket! Nu är den pumpad!
Jag har två frågor. Om man får punka på framhjulet var kan man laga det? På cykelaffären sa de att de inte hade ngt sånt.
Sen knarrar
Chassit något enormt och de låter mycket och jag har alltid tyckt att vagnknarr låter så billigt och nu har man typ dyraste vagnen på marknaden och den knarrar helt sjukt. Känns riktig b faktiskt.
Måste fråga. Jag har sedan vi fick vår donkey ( dec-11) märkt att den knakar och låter mycket. Nu även märkt ett " skavmärke" på insidan av ena sidan som om den går emot sittdelen. Ni som reklamerat, varför har ni gjort det och är det vanligt att man gör det?