Inlägg från: MrsElvisPresley |Visa alla inlägg
  • MrsElvisPresley

Bugaboo Donkey

Observera att detta är första gången jag skriver här!

Som någon mer påpekade här i tråden, har jag märkt att Donkeyn känns väldigt bred i monoläge trots att den ska va lika bred som Cameleon (som vi också har).

Ni som använder den i mono (om det nu är någon som gör det), tycker ni inte den känns bred då? Med tanke på att det är 60cm där nere vid hjulen OCH uppe vid handtaget?

Men sedan  fick jag även en chock över att den ser bredare ut än vad den är när den är i duoläge, den kommer till och med in genom vår ytterdörr vilket jag absolut inte hade trott då den är så pass liten!

Jag väntar dock med att köra den tills bebis nr 2 kommer i slutet av november/början av december Kan dock inte låta bli att gå och känna på den hela tiden
  • MrsElvisPresley
    emkalo skrev 2011-10-24 10:45:33 följande:
    Tack! Så det största problemet är att få luft i hjulen? Men är det ngn här som de facto lyckats med detta enbart genom den medföljande pumpen? Låter som att många tar till andra verktyg! eftersom den bara ska fraktas hem (utan barn och packning i) så kanske det räcker med att man får tillräckligt med luft för att kunna rulla?
    Jag lyckades pumpa med den medföljande pumpen, och jag tyckte inte alls det tog lång tid... Såklart det går säkert fortare med en sådan man har på bensinmackar, men jag är helnöjd med min egen pumpning och orkar inte dra iväg vagnen som höggravid med foglossning till macken som ligger aslångt bort... Flört
  • MrsElvisPresley
    HollyGolightly skrev 2012-10-08 23:25:06 följande:
    Åh, fick beslutsångest nu - har beställt svart med offwhite top från MM och blir nu så himla osäker på om det är för jobbigt att hålla den ren? Har inte fått leveransbesked än så det kanske kan funka att ändra färg fortfarande. Samtidigt är offwhite så snyggt... Nån som kan lugna eller avråda mig?
    Jag har off white-sufflor till min åsna, har haft den i ett år, och har inte haft problem att hålla de rena alls, har inte tvättat dem alls ännu faktiskt, första gången blir om ett par dagar! Och suffletterna är fortfarande snyggt vita, och inte grådassiga eller gula!

Men sen är jag inte typen som är utomhus 24/7 heller... 
    Teodor 2010-03-30 & Wilmer 2011-11-21, mina allt<3 teodorsmamma.blogg.se
Svar på tråden Bugaboo Donkey