• Mii

Bugaboo Donkey

Hur har ni gjort med regnskydden? dom tar ju så mycket plats att de går ju inte ha med under vagnen utan att allt packutrymme försvinner.
    Går dom att vika på nåt supersmart sätt eller är det att köpa andra regnskydd som gäller? vi är ute ofta och jag vill inte gärna gå hemmifrån utan, man vet ju  sällan om det kommer regna eller inte senare under dagen, framför allt nu när hösten närmar sig...

• Mii

vilka fina sufflor!! :)

Jag planerar sy egen sufflett till min vagn med, men jag är absolut inget sömnadsproffs. Har ni några tips? finns det nån bra guide på nätet, framför allt mönsterkonstruktionen känner jag mig osäker på? känns som det kommer bli mycket sprättande för min del, men jag är ändå sugen på att försöka :)

• Mii
    memo skrev 2011-10-20 21:57:21 följande:
    Nu har min lilla Bebis äntligen kommit till världen! Så då var det dags att testa liggdelen, och nu undrar jag sluttar era ligdelar också lite neråt med huvudändan??? Som tur köpte jag cocoon, så Han ligger inte ner med huvudet, men ändå. Ska det vara så?
    min liggdel lutar inte. Däremot tyckte jag det såg ut som det när jag höll på och fiffla med vagnen och testa atta "funktioner" när den var ny. så kolla en gång till så det inte bara är en synvilla eller att du har satt på den lite fel.
Svar på tråden Bugaboo Donkey