• ews

Bugaboo Donkey

Hej !
    Jag har hört på flera ställen att babyskyddet Akta gracos logico s ska passa till bugaboo donkey,  så därför uteslöt vi maxi cosin och valde denna istället av en del anledningar.

Någon annan som vet vars man kan köpa adapter till detta ?

Har beställt ett akta graco babyskydd till våran donkey men nu äre bara själva adaptern som saknas.

• ews

Har förresten också undrat över de här med åkpåse, funkar det bara att ha en bugaboos åk påse till vagnen?

Och vars kan man köpa fotsäck/vindskydd egentligen till sittdelen?

Tacksam för svar /Ewa     

• ews

jahaa okej, på de viset, de va ju synd. men de kanske räcker med åkpåse ?

haha,händig o händig............! Försöker åtminstone : P

om nån vet svaret på frågan om adapter till akta graco babyskydd så är ja MYCKET tacksam om ngn kan dela med sig av den infon :D

Mvh Ewa    

• ews

Är det någon som vet om en åkpåse som passar i donkeyn som man kan öppna upp fotändan på?

Och om ngn vet om min fråga om babyskyddet akta graco till donkeyn o adapter och det så får ni gärna svara :) Står om det längre upp på denna sida.

Tack!

• ews
    NaBas skrev 2011-10-18 09:21:53 följande:
    He
    Ang adaptrarna, har du kollat på bugaboos hemsida? tror du kan finna svar där också? om ingen här inne kan svara på de:)

Hej!

Har för mig att vars jag än har sökt så har jag inte hittat infon om det (och jag har nog kollat på bugaboos hemsida också) och har endå fått höra att det endast finns två babyskydd till bugaboo donkeyn och det är just den vi har, vill säga akta graco logico s och så den valigare maxi cosi.  Det känns som att det är maxi cosin som är den huvudsakliga och därför lyfts bara den fram på alla sidor som finns , irriterande. Men jag får väl ringa in till barnbutiken igen och höra.
  • ews
    LillaJag89 skrev 2011-10-19 14:16:34 följande:
    Logico S passar till adaptern.. står på hemsidan :)

Jag ringde in till butiken som vi köpt vagnen ifrån och dom sa att akta graco´adaptrar tillfälligt har slutat säljas eftersomatt dom inte har kollat upp dem hundraprocentigt att dom är säkra på donkeyn. Arg man känner sig nu, jag har ju köpt akta gracos babyskydd och allt ! Undra hur lång tid de tar för dom o kolla upp om den är säker eller ej...
  • ews

Ni som lämnar erat större barn på dagis och sedan knallar hem med det mindre barnet i vagnen (som man då dragit ihop till ett-barns-läge), vars sätter ni sitt delen under tiden? Vågar man lämna den på dagis ?

Svar på tråden Bugaboo Donkey