Inlägg från: Lillebror12 |Visa alla inlägg
  • Lillebror12

Bugaboo Donkey

Mamma Tes skrev 2011-09-14 07:56:02 följande:
    JANniela: Vad jag har förstått så ska den passa i en prampack. Man måste ha chassit i monoläget och ta bort hjulen, allt för att göra den så liten som möjligt.

Har inte testat själv, funderar kring det jag med då vi också skulle behöva ha med oss vagnen när vi ska flyga upp till Luleå i november för att visa upp nytillskottet som snart ska komma, för min familj Är orolig att vagnen ska ta skada trots en prampack :-/ Men hur ska man annars packa den? Hoppas någon mer kan svara!
    Jag tror helt klart att Prampack funkar alldeles utmärkt! Cameleon får gott och väl plats, tror att vi får ned både Cam och Bee tillsammans rätt enkelt faktiskt. Prampack är toppen, ingen av våra vagnar har fått en skråma trots flygbyten och tveksamma (billiga) flygbolag . Men dyra är de, helt klart. Värt det för oss som reser ganska mycket med barn dock.
  • Lillebror12

Vet någon här om det möjligtvis kan tänkas komma nya färger till suffletterna snart? Jo, jag vet att den just släppts i Sverige men vi behöver ingen förrän i maj och kommer troligtvis importera ändå . Grönt hade varit så fräscht till beiga basen tycker jag! Eller orange!

• Lillebror12
    Fujji skrev 2011-09-14 20:51:33 följande:
    Prampack til Camen passar inte enligt butiken vi handlade från...men har som sagt ej testat själv...
    Då har de fel, vi har själva rest med den i Prampack och många andra i vanliga Buggatråden också. Dessutom i liggvagnsutförandet!
  • Lillebror12
    Catox9 skrev 2011-09-23 18:22:36 följande:
    Syskon12 jag gav 11000 för den i USA :D köpte oxå en Skip hop skötväska för en femhunka :)
    Gud vad bra! Grattis till ett strålande fynd .
  • Lillebror12
    s07 skrev 2011-10-26 10:56:45 följande:
    Funkar inte 7 am i donkeyn, de är mkt funktionella och varma?
    Funkar fint i Cam i alla fall så den borde vara OK i Donkey också även om de är lite åt det fluffigaste hållet (vi har en i medium, de i large som är mer som en sovsäck kanske är smalare). De är ju dock så fruktansvärt bra så jag tycker att det är värt ett försök!
  • Lillebror12
    emkalo skrev 2011-10-27 11:06:02 följande:
    Neeej, läste nu på Bugaboos hemsida att reseväskan (travelbag) för Cameleon inte passar för Donkeyn, vilket jag tidigare hört. Ni som tagit hem vagnen själva från annat land via flygplan, hur har ni paketerat den?
    Prampack?
  • Lillebror12

Vi har OFW-sufflett på vår Cam, har tvättat den 1-2 ggr på över ett år, så nej, den blir inte smutsig spec ofta . Dessutom är den lätt att tvätta!

• Lillebror12

Jag köpte också Donkeyn igår med den fina rabatten från Pramworld- mycket nöjd! Är det någon här som har mjuklift i Donkeyn och i så fall vilket märke/vilken modell?

Jag har funderat på en Cocoon men den har har inga handtag eller hur? Då faller poängen för oss (har två trappor som jag måste bära upp barnen för och ettan funkade det bra med Cams hårdlift men ska jag hålla en nästantvååring i handen samtidigt som jag bär bebis har jag gärna något lite lättare än den).

• Lillebror12
    spigg skrev 2011-12-11 19:57:38 följande:
    Phil&Teds mjuklift (den lilla) ska ju funka i Cameleons liggdel så då drar jag slutsatsen att den funkar även i Donkeyn!
    Ah, ja, det var det jag läst någonstans i tråden. Tack! Hur vet man att det är den lilla? Är bara inläst på Bugaboo efter en Cam, en Bee och nu en Donkey .
Svar på tråden Bugaboo Donkey