Bugaboo Donkey
Har inte testat själv, funderar kring det jag med då vi också skulle behöva ha med oss vagnen när vi ska flyga upp till Luleå i november för att visa upp nytillskottet som snart ska komma, för min familj

Vet någon här om det möjligtvis kan tänkas komma nya färger till suffletterna snart? Jo, jag vet att den just släppts i Sverige men vi behöver ingen förrän i maj och kommer troligtvis importera ändå . Grönt hade varit så fräscht till beiga basen tycker jag! Eller orange!
Catox- du har säkert redan nämnt det men vad fick ni ge för den i USA? Låter grymt bra!
Vi har OFW-sufflett på vår Cam, har tvättat den 1-2 ggr på över ett år, så nej, den blir inte smutsig spec ofta . Dessutom är den lätt att tvätta!
Jag köpte också Donkeyn igår med den fina rabatten från Pramworld- mycket nöjd! Är det någon här som har mjuklift i Donkeyn och i så fall vilket märke/vilken modell?
Jag har funderat på en Cocoon men den har har inga handtag eller hur? Då faller poängen för oss (har två trappor som jag måste bära upp barnen för och ettan funkade det bra med Cams hårdlift men ska jag hålla en nästantvååring i handen samtidigt som jag bär bebis har jag gärna något lite lättare än den).