Inlägg från: lillaknytet |Visa alla inlägg
  • lillaknytet

Bugaboo Donkey

Hej!

Trivs ni med era Donkey vagnar? Jag och sambon funderar på att köpa en donkey som syskonvagn.. Tar den mkt plats i bilen tex? 

Vad har ni för färger?

• lillaknytet

Hej!

Vi är mer eller mindre 100 på att köpa en Donkey duo då vi väntar ett till litet syskon.. 
    Liggdelen, är den väldigt mkt smalare än än Cameleon?

Tack!

• lillaknytet
    linaloo skrev 2012-01-07 14:57:50 följande:
    Enl. dem så är det bara att man kontaktar dem så löser dom det. Har inte hört någon som haft nå problem med dem gällande reklamationer. 
    Okej... Verkar vara billigt att köpa därifrån men känns lite läskigt att köpa från utlandet just med garantier..

Men där i mot ska jag beställa en Moseskorg där ifrån, det va riktigt billigt..
  • lillaknytet
    EEE skrev 2012-01-07 17:41:22 följande:
    Vår nuvarande vagn är inköpt från Pramworld och jag vet andra som köpte vagn av samma märke men en annan modell som hade en del problem. Allt de behövde göra vara att fota batchnummer och skada/fel/problemområde så löste dem det. Ingen var missnöjd med deras mottagande eller service och dessutom fick de den nya/felaktiga delen hemskickade kostnadsfritt. Har bara hört gott hittils och därför vågar jag ännu en gång beställa därifrån!
    Oj men det är jättebra.. 
  • lillaknytet
    SULLIN skrev 2012-01-28 20:18:13 följande:
    Hej hej! Idag fick jag hem min tvillingdonkey- så fin!!! Vill bara tala om att izi- go besafe babyskydd fungerar med bilstolsadapern. (vi valde den eftersom den till skillnad från maxicosi har fempunktsbälte)

Men va smart :) Men ni har testat så den inte "ramlar av" Då ska jag nog kolla in deras babyskydd istället :)
  • lillaknytet

Jag har en frågan/ undran? Jag har sett att man kan ha fler babyskydd till donkyn än maxi cosi, (acta graco bl.a.) någon som vet var man kan köpa adapterna?

Svar på tråden Bugaboo Donkey