• p0o

Hej!
    Ni som köpt från pramworld, fick ni också mail om er beställning där det stod 1st duo bas, 1st extra sufflett, 1st sittramar etc? Alltså som att det är delar som plockats ihop... Trodde nämligen det skulle stå 1 Bugaboo donkey duo i svart, och endast de typ om ni förstår :) eller är det nåt galet i beställningen här??

• p0o

Hej!
    Ni som köpt från pramworld, fick ni också mail om er beställning där det stod 1st duo bas, 1st extra sufflett, 1st sittramar etc? Alltså som att det är delar som plockats ihop... Trodder nämligen det skulle stå 1 Bugaboo donkey duo i svart, och endast de typ om ni förstår :) eller är det nåt galet i beställningen här??

• p0o

Linaloo: tack! Så står det i mitt mail med, då verkar det stämma :)

• p0o

Sambon ringde för o höra om trackingnr och de sa att den mailar de över när vagnen skickats vilket hon inte visste exakt när det skulle ske men hon gav oss en Maxtid på 10 dagar för vagnen att nå Stockholm i allafall.

• p0o

Min vagn kom igår men inga insektsnät... De ska alltså inte ingå? :/

• p0o

Har prövat myggnätet på liggdelen men det ville sig inte

• p0o

Hej!
    Har en tjej på 3 m som inte är spec nöjd i vagnen, hon vill gärna se mer och hemma vill hon bara sitta upp, hon kan ju inte själv än men vi håller henne i sittande position i knät.
    Nu undrar jag när ni bytte till sittdelen? Nån som gjort det tidigt? Hur funkade de, nöjdare bebba?

Svar på tråden Bugaboo Donkey