Berry85 skrev 2012-01-24 04:03:54 följande:
Ok.. Kanske värt att köpa sittdynor då. Läste att det blir lite svalare i vagnen på sommarn med sittdyna och det kan ju vara skönt. Dom va ju inte så dyra om man beställer dem från England tillsammans med vagnen.
Jag tänkte beställa en svart bas med off White topset och tänkte då även ta off White på sittdynorna och åkpåsen, men funderar nu på om det är dumt med tanke på smuts. Nån som har vagnen eller tillbehör i off White? Blir det smutsigt lätt? Och är det lätt att bara torka av isåfall? Funderar på att kanske ta blått topset och tillbehör istället, kanske är mer praktiskt, men jag tycker om könsneutrala färger.. Hmm nu blir det svårt. Hur tänker ni andra? Det är såklart en smaksak, men jag verkar behöva hjälp att bestämma mig:) off White eller blått? Jag kommer ha två pojkar i vagnen.
Vad roligt! Jag var på väg att gå in här i dag och skriva så gott som ditt inlägg!
Jag har fått priserna från pramworld på en duo idag och ska lägga beställningen i morgon. Det blir off white topset med svarta åkpåsar.
Jaja88 skrev 2012-01-24 14:53:12 följande:
Idag har jag lagt en beställning på en donkey duo från parmworld :) Har fått mycket tips här ifrån tråden! Jag har en pojke som är 17 månader och väntar lillasyster i april. Det blir en svart och rosa liggdel och så helsvart till storebror! Vi beställde massa andra saker också eftersom allt verkar vara mycket billigare där!
Vet du om frakten blir dyrare när du beställde flera tillbehör? Jag fick veta att om jag köper en donkey duo ska frakten hamna på £60.00 men kom efteråt på att jag nog vill beställa två åkpåsar och en organizer på en gång eftersom att priserna är bra. Men lägger de på frakt på det kanske det ändå inte lönar sig..?
Jag fick hjälp att skriva mailet till pramworld för jag känner mig så väldigt osäker på engelskan men idag insåg jag att de förmodligen kommer att ringa mig och fråga om kortnummer när jag lagt beställningen. Ni som fått samtalet, vad frågar de? Är det bara kortnumret de vill ha eller blir det mycket prat? Om det blir det tänkte jag be en kompis ta samtalet och lämna mina uppgifter...