Inlägg från: SULLIN |Visa alla inlägg
  • SULLIN

Bugaboo Donkey

Hej hej!
    Jag är riktigt sugen på en donkey men ganska osugen på priset. Funderar på om man kan importera en till ett bättre pris. Är det någon här inne som har gjort det? Varifrån i så fall?
    Tacksam för svar 

• SULLIN
    spigg skrev 2011-10-24 16:19:25 följande:
    Hej, om du söker på importera eller på England så kommer du få upp en massa inlägg i den här tråden som handlar om precis det. W H Watts är ett företag i just England som många här inne har beställt ifrån. Du får en duo inklusive frakt för drygt 12000 kronor därifrån.
    Tack det skall jag göra!
  • SULLIN

Hej!

Lite knepig fråga kanske men är det någon av er som köpt donkey i sverige som lyckats göra något med priset i affären? Det verkar ju vara något av kartellbildning då alla affärer anväder sig av exakt samma listpris men funderar på om man kan övertyga dem om att ge rabatt på tillbehör etc... 

• SULLIN
    tussisen skrev 2011-11-21 19:11:22 följande:
    Är det någon som vet om det är helt omöjligt att få tag på en bilstolsadapter som gör att man kan ta två st babyskydd från Akta Graco på Donkeyn?
    Vet bara att de inte är godkända i sverige och de vet inte när de kommer att släppas. Kanske går det att beställa från utlandet?
  • SULLIN
    VeronicaNyberg skrev 2011-11-26 21:59:06 följande:
    Kan man ha båda delarna på donkeyn bakåtvända samtidigt?
    Japp!

• SULLIN

Hurra idag har jag beställt vår donkey! Tror att det kommer bli jättebra! Nu väntar jag bara på att den skall komma så kan vi börja nedräkningen till bebisarnas förlossning sedan ;)

• SULLIN

Hej hej! Idag fick jag hem min tvillingdonkey- så fin!!! Vill bara tala om att izi- go besafe babyskydd fungerar med bilstolsadapern. (vi valde den eftersom den till skillnad från maxicosi har fempunktsbälte)

• SULLIN
    Plly skrev 2012-01-28 21:10:50 följande:
    sullin- är det adaptern till maxicosi som funkar med izi be safe?
    Japp =)
  • SULLIN

Förlåt, jag tryckte lite snabbt...
    Ja det är det men observera att det är Easy-go INTE Easy-sleep som är en större stol. =) 

• SULLIN
    lillaknytet skrev 2012-01-30 14:36:17 följande:
    Men va smart :) Men ni har testat så den inte "ramlar av" Då ska jag nog kolla in deras babyskydd istället :)
    Hej!
    Ja det var försäljaren som tipsade om att det kanske funkade för hon visste att den fungerade på enkeladaptern. Visste dock inte om det skulle passa i tvillingbilstolsadaptern men det gjorde det. 
Svar på tråden Bugaboo Donkey