Bugaboo Donkey
Hej hej!
Jag är riktigt sugen på en donkey men ganska osugen på priset. Funderar på om man kan importera en till ett bättre pris. Är det någon här inne som har gjort det? Varifrån i så fall?
Tacksam för svar
Hej hej!
Jag är riktigt sugen på en donkey men ganska osugen på priset. Funderar på om man kan importera en till ett bättre pris. Är det någon här inne som har gjort det? Varifrån i så fall?
Tacksam för svar
Hej!
Lite knepig fråga kanske men är det någon av er som köpt donkey i sverige som lyckats göra något med priset i affären? Det verkar ju vara något av kartellbildning då alla affärer anväder sig av exakt samma listpris men funderar på om man kan övertyga dem om att ge rabatt på tillbehör etc...
Hurra idag har jag beställt vår donkey! Tror att det kommer bli jättebra! Nu väntar jag bara på att den skall komma så kan vi börja nedräkningen till bebisarnas förlossning sedan ;)
Hej hej! Idag fick jag hem min tvillingdonkey- så fin!!! Vill bara tala om att izi- go besafe babyskydd fungerar med bilstolsadapern. (vi valde den eftersom den till skillnad från maxicosi har fempunktsbälte)
Förlåt, jag tryckte lite snabbt...
Ja det är det men observera att det är Easy-go INTE Easy-sleep som är en större stol. =)