Inlägg från: DizNick |Visa alla inlägg
  • DizNick

Bugaboo Donkey

Är PramWorld billigast stället att beställa en Donkey? Blir det billigare att plocka ihop delar eller köpa den hel?

• DizNick
    spigg skrev 2011-11-29 13:27:24 följande:
    Maila runt själv till olika ställen och hör vad de vill ha för vagnen i det utförande du vill ha den, plus frakt. Så vitt jag vet tar alla i England lika mkt betalt för vagnen men frakten kan variera, och ibland ligger ju euron bättre till än pundet så då kan det vara billigare att köpa från t.ex. Holland. Skillnaden mellan att köpa i delar och hel är det nog också bäst att maila om.
    Någon som kan ge tips på sida i holland? Beställde min select fr pramworld så där har jag redan priser på donkeyn.
  • DizNick

Jag funderar på en Donkey nu! Har kikat länge. Men velat. Äldsta sonen blir 3 i maj och är ca 100 cm lång. Frågan är om han får plats? Han får inte plats i Cam:/ huvudet är ovanför sufletten tyvärr.

Har ni bilder på stora barn i DOnkey? 3+ i ålder tack. 

Och vart köper man den billigast? 

• DizNick
    jean1 skrev 2012-03-28 12:00:12 följande:
    Jag är nog inte helt "omvänd" ännu och saknar vår Cameleon varje dag Flört. (Vi sålde den när vi köpte Donkeyn). Tycker den är både smidigare att köra och rymligare för barnet. Varukorgen på sidan på Donkeyn har jag inte vant mig vid ännu heller och då främst utseendemässigt. Men, vi valde denna vagn för duo-funktionen, att det är en smidig (kanske överlägsen?) syskonvagn där båda barn kan åka vända mot oss. Om jag inte hade behovet av syskonvagn eller det extra packutrymmet skulle jag tveklöst köpa mig en Cameleon!

För mig, än så länge, är det en suverän syskonvagn och en helt ok singelvagn. Men jag kan säkert ändra mig framöver, än så länge körs vagnen bara mellan vardagsrummet och balkongen när vår tvååring ska sova middag så vi har liksom inte börjat använda den på riktigt ännu.  
    Skriv inte så!!! JAg som precis lagt ut min Cam till förmån för en Donkey:/
  • DizNick
    Mrs TH skrev 2012-03-28 20:39:35 följande:
    Nu har jag mailat kontakuppgifter till PW, hoppas de ringer imorgon så att vi kan beställa en donkey. 10790:- + - nån krona. Det blir en med svart bas och sandfärgad top. 24 dagar ungefär var den beräknade leveranstiden .
    24 dagar:/ Aj då:/ Jag som trodde att de hade dem inne:( Kommer ju bli vagn lös när jag sålt mina 2, får nog be sambon lägga lite pengar så jag kan behålla ena vagnen medens donkeyn hinner komma! 
Svar på tråden Bugaboo Donkey