Bugaboo Donkey
Tjohooo! I går sålde jag våran cam, och idag ska jag och lägga handpenningen på en Donkey, som beräknas anlända i veckan. Bara bebisen som saknas, bf mars 2012, storasyster får åka själv ett tag. : )
Tjohooo! I går sålde jag våran cam, och idag ska jag och lägga handpenningen på en Donkey, som beräknas anlända i veckan. Bara bebisen som saknas, bf mars 2012, storasyster får åka själv ett tag. : )
Jag beställde en Donkey duo svart igår, och den kommer i morgon eller på torsdag.. Jag ska också ha den som mono tills liten kommer i mars.. : )
Duffyn- jag har beställt i söndags från barnbutiken på gamla brogatan dom skulle gå in leverans både tisdag ( igår alltså ) och torsdag. Så jag antar att min kommer i morgon då dom inte ringde igår... : )
Duffyn- Nej dom har inte ringt, dåligt av dom om dom inte hör av sig. Hör dom inte av sig idag så tror jag att jag ringer dom i morgon..
Duffyn- Men jag tycker det är dåligt av dom om hon sa tisdag eller torsdag åt mig och sen kommer dom en vecka senare... Visst förseningar finns ju men njaaae.. Nåväl inte mycket att göra åt, vagnen kommer ju när den kommer.. : )
Duffyn- Min man ringde dit idag och dom hade inte fått några vagnar, hon trodde till veckan. Men jag kan ju tycka att det är fel av dom då dom sagt tisdag eller torsdag denna vecka och det står leverans första veckan i oktober på deras hemsida. Vilket jag för övrigt ska påpeka då vagnen väl dyker upp.. Set finns ju andra stockholmsbutiker som fått in den i veckan och har den i lager.. Hmm.. Nåväl inte mycket att göra åt, vi siktar på till veckan då..
Hade jag inte lagt handpenning på barnbutiken så hade jag köpt en på bonti.. Alltid lätt att vara efterklok.. : )
Och jag har en Donkey duo ståendes i vardagsrummet! : )
Duffyn- yes, körde den som duo från barnbutiken men nu står den parkerad som mono i vardagsrummet. : )
Alltså hur många här använder åkpåse i sittdelen? Vi köpte ju en men hon ryms inte i selen med en jacka på när man har åkpåsen. Och till vintern med overall kommer det ju omöjligt funka.. Så det var nog ett dåligt köp. Inte vagnen men åkpåsen.. : )