Bugaboo Donkey
Hej! Tänkte ställa en fråga. En vän till mig tänkte köpa en Donkey som endast har en sittdel. Sidokorgen var ej med. Vet ni om man kan köpa endast sidokorg till vagnen? NI som har den, är ni nöjda med den som enkelvagn? :)
Hej! Tänkte ställa en fråga. En vän till mig tänkte köpa en Donkey som endast har en sittdel. Sidokorgen var ej med. Vet ni om man kan köpa endast sidokorg till vagnen? NI som har den, är ni nöjda med den som enkelvagn? :)
Tack för svar. Är det vät att köpa vagnen med endast en sittdel ink regnskydd för 7000?
Förlåt var lite otydlig. Liggdelen och sidokorgen hade hon tydligen redan sålt. Så nu var det ju chassit, sittdel och regnskydd som skulle ingå i priset för 7000. Är en nära vän till mig som funderar på att köpa av en bekant till henne..
Ingen aning. tyckte det lät konstigt. Ja hon hade tänkt köpa sidokorgen till, om det nu går.
Tar absolut inte illa upp :) Har haft den tanken jag med. även nämt det för vännen men hon trodde absolut inte det. Kan man se de på något sätt?