Bugaboo Donkey
ni som har donkeyn å liten bil, gör ni den till en mono när den ska fällas ihop? nån som har bild på hur den ligger i en baklucka?
Mjmc: jag betalade en deposit först o sen när alla delar kommit o var redo att skickas så betalade jag resten. Betalade m visa över telefon, använde ett sånt där engångskort via banken.
mjmc: De har nog gjort lite annorlunda med betalningen då så många beställt från dem. Misstänker att jag var en av dem första, beställde i mars och fick min första veckan i maj (försenat pga att en suflett fattades) o sen har andra svenskar hittat dem också. Kanonbra service.
Just ja ingen som redan nu tröttnat på suflettfärgen??? Jag fick sand för mina röda var försenade men nu efter en sommar med sand så är jag lite less. De röda sufletterna åker på nu i veckan men de i sand vet jag inte om jag vill ha kvar. Nån som är sugen på att byta?
Offwhite är snyggt men jag tror jag är ute efter en mörk, vill nog helst ha rosa eller blå.. helst rosa för den är såå snygg. Sambon blir väl galen om jag vill ha en rosa vagn men jag har juh en av varje i vagnen så då är det väl inget problem Kan tänka mig att en rosa en röd suflett är ganska snyggt också, men alla är väl snygga?! Älskar att man kan byta färg på sufletterna, slipper köpa flera skötväskor o byta dem som jag gjorde med storgrabben
Nån som har ståbräda till sin donkey? Hur är den? Fungerar den smidigt?
Är det nån som hört något om att de ska släppa en ny ståbräda just till donkeyn?? Har pratat med personal på John Lewis i London och enligt dem så var den en ny på g men hon visste inte när.
Tack spigg, då verkar been vara lite fel ändå iom de små hjulen..
Måste fundera på vad man ska ha för enkelvagn om man behöver gå med tre små barn.. lite krångligt det här. Donkeyn är helt kanon för tvillingarna nu och det är så bra att den kan fortsätta användas i olika kombinationer med den nya lillen också. Men det stora problemet är när man ska gå med alla tre, sugen på den cam men priset är förmodligen svårt att övertala sambon med.. Tips?
Emkalo - spara lapparna o regga vagnen online på bugaboos hemsida.
Vi har svart bas o två olika topset - sand hade vi i somras o nu under vintern kör jag på rött. Det röda är verkligen kanonsnyggt! Väntar däremot en flicka nu så jag är väldigt sugen på rosa har bara sand liggdelslock så nått nytt topset blir det snart för sand ska jag nog låta gå vidare för ärligt talat blev jag lite less på så "blek" färg...
Visst borde ett rosa o ett rött funka eller skulle det se mysko ut??
Rabatt på pramworld - intressant det har jag missat! Hur är det med frakten därifrån?
Linaloo: vagnen har jag redan Har rullat runt den sedan i maj i år
Har mailat dem ang fabric sets o ståbrädan för att se frakten för de sakerna. Lite rabatt är juh inte fel, iaf inte när sambon tycker det är helgalet med fler färger
Men jag tycker det var ganska tråkiga färger.. ganska lik de som finns.. Vill gärna ha lila, det borde de väl kunna trolla fram?!
79Malla: jag har en Skip Hop Duo Double som sitter kanon. Stor o bra. Använder Skip Hop saddle bag ibland när jag har lite saker o har fått en Bugaboo Organizer som jag ännu inte testat men den kommer nog användas så småningom också
79Malla: har tvillingar så jag använder bara vagnen som dubbel tror däremot den blir lite bred för enkel men det är bara en gissning.
Jose: vi köpte ett fårskinn på babyproffsen när de hade bra pris (299 tror jag..) o sen så måttade jag o tog fram kniven o gjorde egna hål. Trimmade lite på kanterna o den sitter kanon. Men jag måste säga att pga selarna är korta så är det tajt nu med fårskinn o barnen (19mån) i vinterkläder.
Jose: vi har inte använt åkpåse alls utan fällen o vinteroverallen. Tycker det är jobbigt med åkpåse o vinterskor (snöiga sådana...). Vid kallare väder har de haft tjockare under overallen istället o filt över benen. Vi bor i Sundsvall.