Inlägg från: sthlm84 |Visa alla inlägg
  • sthlm84

Bugaboo Donkey

Hej jag har idag köpt en Donkey svart mono.
    Förut hade jag en icandy peach och var supernöjd, nackdelen är dock hjulen och i vinter vill jag kunna rulla vagnen utan att fastna i snömodd som förra året så det blev en donkey. Funktionellt tycker jag att de är lika smarta, dock vinner donkey på alla utrymmen. Älskar att man kan vika ner regnskyddet och ha det i nätfacket i 10kgs korgen.

jag funderar på att köpa en organizer men hört av bekanta att den är onödig. vad tycker ni?
    Jag håller på att sy en sufflett och tycker att det är himla svårt. hur vet man om man klipper rätt?

tacksam för svar :)

• sthlm84
    memo skrev 2011-12-04 10:36:18 följande:
    sthlm84: hur viker du regnskyddet för att få in det i nätfacket?
    minns du hur regnskyddet var när du köpte den? jag viker den som en skorta eller hur man ska beskriva det.. sen öppnar jag nätfacket och stoppar in den. Jag använde regnskyddet första gången igår och idag har jag vikt in den och stoppat tillbaka i nätfacket igen.
  • sthlm84

jag vill köpa en till sufflett i annan färg till min donkey mono..någon som vet om duo's passar till mono? jag har sett hemsidor som bara säljer sufflett till duovagnar men om de inte är någon skillnad kanske man kan köpa en sån istället för en helt topset. min bebis använder nämligen inte liggkorgen.

• sthlm84
    spigg skrev 2011-12-04 16:04:33 följande:
    Vet inte om jag förstår hur du menar nu? Duo och mono, bägge är ju en Donkey, duo är ju med två sittdelar och mono med bara en sittdel på. Självklart är det samma sufflett, men du kan inte sätta en Cameleon-sufflett på en Donkey, eller vice versa.

Om du menar att du inte vill köpa ett helt topset, dvs liggdelslock plus sufflett, så går det ju bara att bara köpa en sufflett också. Vilken färg är det du vill ha?
    tack, det är bara sufflett jag ville ha, nu har vi röd men jag vill ha blå men såg att den inte finns på lager :(
    får beställa offwhite istället då eller en svart
    28-01-2011
  • sthlm84

Jag hade en icandy peach innan Donkeyn och var supernöjd, egna nackdel var framhjulen och till vinter ville vi byta till ny vagn som klarar av snö bättre och då valde vi mellan icandy peach jogger eller Donkey. Det blev en Donkey och det bara på grund av allt som får plats..plus att den är så ?!@snygg. Kan idag sakna stabiliteten hos icandy och att den var mindre... Känns mkt smalare. Annars är dom väldigt lika kring finesser, tar lite plats, lätt att via ner, vändbardel, lätt att höja eller sänka barnet mm.

Svar på tråden Bugaboo Donkey