Inlägg från: VeronicaNyberg |Visa alla inlägg
  • VeronicaNyberg

Räcker det inte att köpa en mono om jag har ett barn som är 3 månader nu och försöker nu skaffa ett till? Eftersom man får med både sitt och liggdel till mono? Tänker att när den nya babyn vill byta till sittdelen så kan man ju skaffa ståbräda, för då är ju ändå sonen minst 1 år och 6 månader...Vad tror ni? Visst kan man använda båda delarna man får med mono på samma gång?

• VeronicaNyberg
    LillaVild skrev 2011-12-12 11:12:08 följande:
    Vronica: Senaste budet är 869,10 pund för en mono, då ingår frakt på 60 pund och 10% rabatt på vagnen just nu. Om man räknar med bankernas överföringskurs idag så blir det 9282 kr!
    Tack!
  • VeronicaNyberg

Nu har vi beställt en åsna! Får dock vänta lite längre än 6 dagar på den då de inte skulle få in den i svart igen förrän någon gång nästa vecka. Men är glad ändå!

• VeronicaNyberg
    Tant Mutti skrev 2011-12-12 22:04:21 följande:
    Jag ringde till Pramworld och det funkade. Landsnummer 44 + telefonnummer (ta bort första nollan).
    Haha, testade typ 10 olika nummerkombinationer innan jag tillslut fick till det..:-P Det gick tillslut!
  • VeronicaNyberg

Åh...pramworld sa till mig att de skulle få in donkeyn i lager igen någon gång den här veckan, men nu när jag skickade ett mail och frågade hur det såg ut så sa de att den skulle inkomma "under de närmaste veckorna". Jag vill ju ha den nuuuuuu! Hoppas det går fortare!

• VeronicaNyberg
    Syster Norr skrev 2011-12-19 18:38:40 följande:
    Veronica: jag skulle också beställa idag och fick samma besked. Beställde fr Holland istället, dom hade i lager och ca 3 dagars levtid.
    Åh...skulle också ha gjort det. Men när jag ringde och beställde förra veckan så sa hon att den skulle skickas den här veckan. Dåligt gjort kan jag tycka..:/
  • VeronicaNyberg

Nån som har ett hum om när vagnen kan komma att levereras hit hem när det ser ut såhär när man spårar den?:

Shipment   Pre-advised to PostNL Sorted at PostNL At PostNL distribution Delivery

Parcel 1:
    3SYRMX9000545
    Sequence number:
    Size (lxwxh):
    Weight (gr.):
    Volume:
    1

20000

03.01.2012:
    The parcel has been announced to PostNL and can be tracked
    04.01.2012:
    Parcel picked up and in sorting process
    04.01.2012:
    Parcel sorted at sorting centre
    04.01.2012:
    Parcel sorted for country of destination
    06.01.2012:
    Parcel sent to country of destination
    06.01.2012:
    Parcel at depot
    09.01.2012:
    Parcel at depot
  • VeronicaNyberg
    linaloo skrev 2012-01-10 12:52:35 följande:
    VeronicaNyberg: så stod det för mig igår, idag gick inte att söka, för nu är paketet i Sverige. Ring posten, säg kollinumret du fått från pramworld, så ger dem dig det nya svenska kollinumret.

Min vagn har idag hunnit ända till Ånge(var i Malmö igår em).
    Ok, tack! :)
  • VeronicaNyberg

Någon som upplevt att handtaget är lösare på höger sida (den där korgen sitter( än på den andra? Känns nästan glapp. Den är inte stum på den sidan som den är på andra utan känns lös, som om något där nere där det fäster inte sitter riktigt bra? När man ska trycka ned handtaget för att gå upp på trottoaren så är jag nästan rädd att det ska bräckas.

En till fråga;
    Köpte vagnen från pramworld. Kan jag ändå gå in på en butik här i stockholm som säljer bugaboo och be dem kolla på det?

Svar på tråden Bugaboo Donkey