Inlägg från: Prinsessan Ellie |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Ellie

Bugaboo Donkey

Jag beställde en duo ifrån pramworld idag å de e 10% på vagnen oxå!

• Prinsessan Ellie

Vad har ni för åkpåse i sittdelen? Bugaboo har ju 2 sorter?! Har inte haft bugaboo innan, bytt från UJ å där i har jag en elodie detail! Men känns som den e för stor i donkeyn?

• Prinsessan Ellie
    NaBas skrev 2011-12-13 21:21:59 följande:
    Hej!

Jag har köpt en bugaboo denim åkpåse. den verkar varm och tjock. har inte börjat använda den ännu eftersom min bebis fortfarande använder liggdelen och min äldre som har en varm overall, och är for stor för åkpåse.

Skillnaden mellan den senaste bugaboo universal åkpåsen och den innan är att det är en öppen springa för selen så man kan justera . inte bara hål som förr utan ett långt hål eftrersom man justerar selen upp och ner i ryggen. annars ska det vara samma enligt barnbutiken, i mått i alla fall.

NaBas skrev 2011-12-13 21:21:59 följande:
    Hej!

Jag har köpt en bugaboo denim åkpåse. den verkar varm och tjock. har inte börjat använda den ännu eftersom min bebis fortfarande använder liggdelen och min äldre som har en varm overall, och är for stor för åkpåse.

Skillnaden mellan den senaste bugaboo universal åkpåsen och den innan är att det är en öppen springa för selen så man kan justera . inte bara hål som förr utan ett långt hål eftrersom man justerar selen upp och ner i ryggen. annars ska det vara samma enligt barnbutiken, i mått i alla fall.

Tack blir nog allt en sån!
  • Prinsessan Ellie

Tack

Luella skrev 2011-12-13 21:46:54 följande:
    Jag tycker att Elodie funkar i liggdelen. I sittdelen vet jag inte riktigt, jag har Elodie-åkpåsen utan sele till min dotter som är drygt 2,5 år när hon ska sova i vagnen och sittdelen är tippad i halvt liggläge eller helt liggläge. Då går det bra men om man ska ha den i vagnen hela tiden till ett mindre barn som rör sig hela tiden måste man sätta fast den på något sätt och dit har jag inte kommit än.

• Prinsessan Ellie

Lycklig fru; Min sambo är 1,95 å han e hur nöjd som helst! Slår inte i fötterna när han går heller såsom på teutonian! Vi e mycket mycket nöjda :)

• Prinsessan Ellie

Är det någon som hört något om adapter till akta gracos babyskydd? :)

• Prinsessan Ellie
    Plly skrev 2012-03-31 10:52:30 följande:
    Säljs i usa iallafall, vet inte om den är "godkänd" i sverige eller hur det nu är. Jag ska försöka få tag på en när jag åker till Usa i maj, eftersom jag har ett graco babyskydd hemma redan. www.buybuybaby.com/product.asp&

Jag har kollat rundor, men de verkar inte va aktuellt här än :( jag har ju oxå ett sen innan å skulle gärna se att den "blev godkänd" här illa kvickt :) åhh ska du dit? Ja för de "går" knappt å beställa därifrån! :( Tack för svar iaf :)
  • Prinsessan Ellie
    Plly skrev 2012-03-31 16:03:48 följande:
    Ja jag har försökt att kolla runt men det verkar inte ha kommit hit än. Jo jag ska till Las Vegas sista Maj och hade hoppats på att buybuybaby fanns där men det gör det inte och babies r us verkar inte ha just donkeyn fast dom är listade som återförsäljare hos bugaboo? Får se om jag får tag på nån, har googlat barnaffärer... Vet inte hur stora adaptrarna till graco är, är dom lagom att få ner i bagaget så får jag ta beställningar härifrån  

Den finns ju till de andra vagnarna så då kan de väl se till å få denna godkänd me! Åh hoppas de har de, ja kolla upp de sen e de bara att börja sälja! E nog väldigt eftertraktade
  • Prinsessan Ellie
    Alorna skrev 2012-04-01 07:34:46 följande:
    Pratade med Bugaboo om Graco adaptern och som det ser ut nu så kommer den nog inte att komma till sverige alls sa dom.

Nähä :( då får man väl se om man verkligen behöver, blir väl till att byta babyskydd isf ;) Undrar varför dom inte kan göra den då att alla länder kan ha den ;) jaja, hoppas kan man ju göra!!
  • Prinsessan Ellie

Ni som köpt vagnen från pramworld och har behövt reklamera! Vart har ni vänt er? PW eller bugaboo? Mitt chassi knarrar å "flärpen" mitt på handtaget öppnar sig hela tiden :( Hur fasen formulerar man de på engelska?

Svar på tråden Bugaboo Donkey