Inlägg från: Tinkie86 |Visa alla inlägg
  • Tinkie86

Bugaboo Donkey

Hej! Är det bara jag som är liiiite besviken på kvalitén? Har tidigare haft en Cameleon och det var aldrig några problem. Gillar donkeyn för det mesta men det är några saker som stör mig. Den är skitjobbig att packa in och ut ur bilen, trots att vi har stor bil så måste man ta bort båda sittdelarna för att få plats. Den har dessutom börjat knarra i handtaget ( eller inte handtaget men liksom nere vid någon led typ). Det värsta är dock att när vi senast hade dåligt väder så skulle jag kämpa på med regnskydden (vilket för övrigt är pain för dom är verkligen millimetersydda, sitter bra när dom väl är på men det är ett jäkla meck) så knäcktes den främre plastbågen, i båda suffletterna! Ska ta mig in till stan och prata med barnbutiken men känns som att dom bara kommer säga att jag varit oförsiktig eller något, vilket jag absolut inte var. De knäcktes efter regnskydden var på för att de satt så tajt. Älskar vagnen i övrigt för den är så himla smidig men dessa saker gör mig besviken. Man får ju verkligen inte den kvalitet man betalat för:( Någon som har tips på dessa problem??

• Tinkie86

Ja den låter mycket mer när den är längst ut, som att det blir större belastning då. Ska åka in till barnbutiken imorgon då, hoppas dom samarbetar..

• Tinkie86

Min äldsta son är 2,5 år och är ca 96 lång. Det är precis så att han får plats på längden när suffletten är framme. Man känner hans huvud genom tyget:-/ Så är din dotter längre än så så skulle jag nog inte tycka det är värt det tyvärr:(

• Tinkie86

Var inne på barnbutiken idag. Fick 2 nya bågar till suffletten och dom skickade in en reklamationsförfrågan (?) till bugaboo angående knarret i chassit. Får svar om ca 1 vecka sa dom. Hon trodde det skulle bli bättre om man smörjer med någon silikonspray men jag tvivlar på det.. Fattar inte varför dom inte bara kan byta ut det på en gång, hon hörde ju knarret själv:-/

Svar på tråden Bugaboo Donkey