Bugaboo Donkey
Någon som testkört donkeyn i slask och snö? Jag tänker att det finns en risk att snö fastnar mellan hjulet och fästet för hjulet (som på camen).
Någon som testkört donkeyn i slask och snö? Jag tänker att det finns en risk att snö fastnar mellan hjulet och fästet för hjulet (som på camen).
På blocket ligger ett reklamerat chassi pga av knarr. Verkar vara ett vanligt problem?
Fastnade snön i hjulen?
Jag hade hoppats att det skulle komma lite på begagnatmarknaden. Vet inte om jag vågar ha is i magen till lillebror kommer i augusti. Donkeyn går ju att använda redan nu i singelläget.
De Donkeys jag sett på Blocket har annonserats för ca11-12.000. Dvs andrahandsvärdet verkar så här långt bara riktigt bra. Frågan är hur det ser ut om 2 år när det finns fler begagnade på marknaden? Vad tror ni?
Hur är det med garanti på Pramworld och om någon del går sönder? Kan man bara trava in till närmaste återförsäljare och lämna in den?
Tror ni att andrahandsvärdet blir sämre om den är köpt utomlands?
Men om man säljer den med kvittot så kanske man inte får ut det samma som om den är köpt i butik i Sverige bara för att man betalat mindre från början?
Funkar cameleon adaptern för babyskyddet?
Jag har hört att remmarna i selen kan kännas lite korta. Tänkte aldrig på det inne i affären, men tror ni att man kan förlänga dem på något sätt?
Ni som har sytt chassiskydd, hur gjorde ni?
Nu har jag äntligen bearbetat maken och det är bara att börja beställa :)
Finns det fler sidor än Pramworld för en billig import?
Vilken skötväska har ni till? Lika bra att beställa en väska därifrån också kanske.
Såg också annonsen! Tyckte det osade lite stöldgods. Vem ger bort en så pass dyr vagn utan att kolla om personen vill ha/behöver den? Dessutom utan kvittot.
Jag skulle nog importerat för några hundralappar till för att få 3 års garanti :)