Inlägg från: Syster Norr |Visa alla inlägg
  • Syster Norr

Bugaboo Donkey

spigg skrev 2011-12-05 10:25:34 följande:
    Jag tycker faktiskt inte det. Klart att det finns enkelvagnar som är ännu mindre och smidigare än Donkeyn, men det finns också enkelvagnar som är betydigt större och klumpigare! I like it! :) Du kanske redan har läst det här, men här har jag iaf skrivit om Donkeyn: blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/20.../

Tror de finns i lager faktiskt, men det beror ju lite på var du bor förstås!
    Vilka vagnar tänkte du på som är mindre och smidigare än donkey? Är väldigt sugen på att investera i donkeyn just för att den blir så liten ihopfälld samt att den har bra vinter/terränghjul.
  • Syster Norr

Veronica: jag skulle också beställa idag och fick samma besked. Beställde fr Holland istället, dom hade i lager och ca 3 dagars levtid.

• Syster Norr
    Delira skrev 2011-12-19 19:22:24 följande:
    Systernorr: vilken butik beställde du ifrån och vad fick du betala?
    Beställde från Moeders Mooiste, dom tar 1289 euro inkl frakt för en duo.
  • Syster Norr

Linaloo: tyvärr verkar det inte gå att kika på donkey live i butik norr om Stockholm, var i norr bor du? Jag får hem min donkey till veckan.

• Syster Norr

Linaloo: vi bor i Umeå.

Merde: jag beställde precis en donkey fr Holland och där var det tre dagars lev tid. Jag tror många butiker bara har en vagn som demo, sen får man beställa sin vagn.

• Syster Norr

Jag tänkte köpa sittdyna, ska bara bestämma mig för vilken färg som passar till röda suffletter.

• Syster Norr

Berry85: vi har precis inhandlat åkpåse, äldre modellen till vår donkey. Det enda som skiljer är att denna modell inte har hål för snäppet där man ändrar sittläget och sen ska modellen i sig vara lite smalare. I övrigt passar den toppen i donkey. Vi har en 2-åring och jag tycker det är perfekt med åkpåse när vi är ex på stan, slipper ha en varm overall. Den äldre modellen säljs ut lite överallt så passa på att fynda.

• Syster Norr

Jag har använt vår i beach-mode. Perfekt att dra vagnen över gården när det var massa blöt snö kvar. Tror det är ypperlig funktion på playan i sommar. Solig

Svar på tråden Bugaboo Donkey