Inlägg från: Liquid |Visa alla inlägg
  • Liquid

Bugaboo Donkey

Vi ska beställa donkey imorgon hos Familjetorget i Orminge. Där får man 500 kronor presentkort för varje 6000 man handlar för. Vi kommer alltså att få 1000 kronor presentkort. Det är superbra. De 1000 kronorna kan man ju handla annat nödvändigt för! Ett litet tips bara ;)

• Liquid

Mavaja: ja precis det har de. Men jag TROR att man måste ha med sig en lapp som man fick när man handlade hos dem på underbara barn-mässan. Jag har en sån så det blir en bra rabatt :) om man inte har det är det bra med presentkorten man får :)

• Liquid

Jag var på barnbutiken igår och då gällde inte 20% på barnvagnar och något mer. Det känns konstigt om en stor butik rear ut en så pass by vagn. Familjetorget har 10% för att liksom locka kunder... Men grattis till dig! :)

• Liquid

Mabaja: ja, nä då hamnar man på samma summa tillslut ändå. Vi har det nära och bra! :)

• Liquid

Är det någon som har Brio Shiny åkpåse till sin Donkey? Passar den eller är den för stor? 

• Liquid
    molntussa skrev 2012-01-03 20:44:13 följande:
    Jag har en sån i vår vagn. Funkar jätte bra!! Inga problem alls med passform eller liknande..
    Tack så mycket för svar! Då får det nog bli en sån istället för Bugaboos egna.. 
Svar på tråden Bugaboo Donkey