Inlägg från: Mrs H 82 |Visa alla inlägg
  • Mrs H 82

Bugaboo Donkey

Hejsan! Tänk så udda grejer som snurrar i huvudet på en babysjuk här! Har sedan länge haft klart för mig att när det väl blir dags för bebis, blir det en bugga i den här familjen, och nu har jag då snöat in på åsnan! ;)
    Grejen är nu den att min svärfar har en förlamad arm, och det slog mig plötsligt att han måste ju klara av att använda vagnen även om han nångång vill ensam ut och gå med babyn! Kunde nån vara sååå snäll o fundera ut huruvida donkeyn funkar med en hand, som att lägga i liggläge och vända på säte o så... Om det är så att den funkar med en hand är den lättare att sälja åt gubben, som inte ännu är helt övertygad utan mera lutar åt en pansarvagn!:)) Tusen tack för hjälpen i förväg!:)

• Mrs H 82

Va kul att höra! Även om jag varit insnöad på donkeyn en längre tid känns det ju bra att veta att han klarar det själv!:) Att jag inte försöker truga en ofungerande vagn på gubben!

• Mrs H 82

Hej! Undrar oman får in donkeyn i en Honda jazz? Hur stor är den hopvikt? Planerar bil enligt vagnen, fast jag inte ens väntar barn ännu...:)

• Mrs H 82

Hejsan! Jag blir inte klok på det här med bilstolar! På jollyroom står det att besafes izisleep går med maxi cosis adaptrar men hittar ingen närmare info nån annanstans! Nån som vet nåt?

Svar på tråden Bugaboo Donkey