Bugaboo Donkey
De sa till mig som beställde i förra veckan att nästa leverans sker i slutet av januari. Så den dyker nog upp i början på februari.
De sa till mig som beställde i förra veckan att nästa leverans sker i slutet av januari. Så den dyker nog upp i början på februari.
Nu är min vagn skickad från England. Skall vara här inom 7 dagar. Vet ni om de ringer innan och säger när det är leverans på g? Jag menar, vi är ju inte hemma på dagarna...
Posten var tydligen här idag och skulle leverera. Vi jobbar ju såklart på dagarna och är inte hemma och nu får jag hämta min på närmsta postutlämning imorgon. Så spännande:)
Nu är vagnen här. Har satt ihop den som mono och är sååå nöjd. Den är jättefin. Storebror hjälpte till och provsatt stolt sin del. Ska fixa liggdelen innan lillan kommer så jag har lite att fixa med om några veckor.
Tog premiärturen med vagnen idag. Det rullade perfekt även i mkt snö. Är väldigt nöjd hittills med vårt köp.
Har ni sittdynor till era vagnar? Bugaboo dynor eller andra? Skulle vilja hitta några fina som passar och som inte är originaldynor. Tips mottages gärna.
Undrar om någon av er har tagit med donkeyn på flyget. Hur gjorde ni? Hade ni en skyddsväska? Åker till Dubai i oktober och behöver få med mig vagnen på ett smidigt sätt.
Någon som har sun canopy breezy? Finns den bara i en färg? Är den bra? Tar annars emot tips på bästa lösningen för att skydda mot solen i en donkey.
Kan man ha en Buffalo suflett på en donkey?