jean1 skrev 2012-01-21 21:48:38 följande:
Vi har haft Maxi Cosi till vår dotter och kommer använda samma till lillebror som kommer nu i vår. Vi var riktigt nöjda med det babyskyddet. Smidigt och lätt och vår dotter satt alltid bekvämt i det.
Ok. Tack. Då blir det nog en maxi cosi.
Jag undrar lite över tillbehör till donkeyn.. Vad är nödvändigt att ha? Jag tänkte nog strunta i åkpåse till min stora son (1,5). Han har ändå alltid overall när det är kallt och vi har aldrig tidigare använt åkpåse till honom. Men till den lilla som kommer i slutet av mars kanske det kan vara bra med någon åkpåse. Eller hur gör ni till era små? Åkpåsen verkar ju vara skräddarsydd för sittdelen och när det är dags för sittdel till den lilla så är det ju sommar och varmt. Hur gör ni som har liggdelen? Har ni åkpåse?
Jag tänkte beställa tillbehör samtidigt som jag beställer vagnen, men det verkar inte som att pramworld har de senaste bugaboo tillbehören. Jag har förstått att det kommit en ny åkpåse och sittdyna som ska passa donkey bättre än de tidigare. Men de som finns på pramworld verkar vara den tidigare varianten. Är det någon som har beställt dessa tillbehör därifrån? Hur passar de?
Kommer säkert fler frågor unde loppets gång, men hoppas att någon kan svara.. :)