Inlägg från: Zinara |Visa alla inlägg
  • Zinara

Bugaboo Donkey

Hej här i tråden.

Plussade precis efter jul här och har en liten redan så funderar på en donkey DUO till hösten. Hade dock några frågor.

Går den in genom alla dörrar i bussen eller endast dom främre lite bredare dörrarna?

Vet ni om man kan provköra/ titta närmare på vagnen någonstans i stockholm?

Om en vän fraktar vagnen från USA tillkommer några kostnader utöver köpet då?

Tror ni priset kan sänkas något innan hösten?

Hur bra skuggar sufletten liggande barn?

Går den att köra normalt upp för barnvagnsramper (såna i trappor menar jag)?

Hur lätt/snabb är den att ändra till monovagn och går den att ändra åt båda hållen dvs både ta bort sittdel och ha kvar liggdel och tvärt om? Annars hur ändras den?

Tror det var allt, barnen löper amok och jag är nyvaken så kan ha glömt något

• Zinara
    ThereseX82 skrev 2012-02-06 08:28:31 följande:
    Zinara- Den finns på barnbutiken och på bontie. Säkert på fler ställen men det är dom jag vet.

Sen går den säkerligen in på bussen bak.
    Att priset kommer sänkas tvivlar jag på, och köper du i USA tillkommer väl tull om den ska skickas. Tar hon den på flyget son sin egen vagn är det ingen tull.

Det var dom svaren jag kommer på.. Det trillar säkert in fler.
    Ja det var tänkt att dom skulle ta vagnen som sin egen, undrade för jag har för mig jag läst någonstans att man får betala en avgift för barnvagn på flyg. Vet inte ens om någon av mina vänner kommer vara i USA när det börjar närma sig BF men eftersom de allihop åker dit regelbundet (utom en som bor där och är här regelbundet istället) så är det troligt att åtminstånde någon kommer vara där. Har förstått det så att vagnarna är ganska mycket billigare där och för oss som just nu har lite pressad ekonomi skulle det vara bra att komma undan så billigt som möjligt.

Bontie har jag inte hört talas om...får kolla upp det...

Tack för svaren
Svar på tråden Bugaboo Donkey