Inlägg från: molntussa |Visa alla inlägg
  • molntussa

Bugaboo Donkey

Luella skrev 2011-08-23 09:13:04 följande:
    Lanseringen för Donkeyn kommer äga rum torsdagen den 1/9 på NK för den som är intresserad.
    Tack för infon! Tänkte precis fråga om ngn visste en butik man kunde kolla på dem i Stockholm men NK funkar bra :)
  • molntussa
    Liquid skrev 2012-01-03 17:23:16 följande:
    Är det någon som har Brio Shiny åkpåse till sin Donkey? Passar den eller är den för stor? 
    Jag har en sån i vår vagn. Funkar jätte bra!! Inga problem alls med passform eller liknande..
  • molntussa

Jag kör den också som mono och har inte heller märkt av att den drar... Har kört den dagligen sen september..

• molntussa
    memo skrev 2012-01-17 19:24:59 följande:
    Har någon tagit med Donkeyn på semester? Vi planerar semester och jag vill ju gärna ha med den. Jag vet att man kan hyra airshells på Arlanda, men det är inte säkert vi flyger därifrån. ( Ni som packat vagnen i airshells, tog ni av däcken? ) Har kikat på prampack som tydlogen ska vara toppen, men 1500:- för en väska som ej kommer användas så ofta....... Maken tyckte lika bra att köpa en syskon paraplyvagn och använda flygplastpåsar...... Men som sagt jag vill ju använda Åsnan.
    Vi har inte flygit ännu med vår men ska göra det om ca 1 år när barnen är 2 år och den andra är 8 månader. Men kommer då att köra med paraplyvagnar, som du säger är man inte lika rädd om dessa och det vore ju tråkigt om åsnan skulle gå sönder under flygresan! :(
  • molntussa

Tänk på att du bryter garantin om du syr om något på vagnen.. I detta fallet bara selen men vet inte vad bugaboo har för regler för detta.

Svar på tråden Bugaboo Donkey