Inlägg från: seewhatididthere |Visa alla inlägg
  • seewhatididthere

När man beställer från England hur funkar det med betalningen, alltså hur gör man? Ska man ge dem kortnummer eller vad? Kanske superkorkade frågor men jag vill vara lite beredd. :)

• seewhatididthere

Jag har fått information om att Donkeyn är skickad och ska ha kommit till sverige den 20/4. Är det någon som vet vilket bolag vagnen skickas vidare med från Pramworld?
    Jag har inte fått något nytt trackingnummer heller. Väntar sjukt otåligt och är hyfsat frustrerad över att inte kunna spåra vagnen vidare.

• seewhatididthere

Är det någon som har råkat ut för att det inte går att låsa ett av framhjulen? Kan man fixa det eller måste man reklamera?

• seewhatididthere

Spigg: det gick att låsa spärren men hjulet spann fritt iaf. Jag pillade på det lite och sen gav upp men när min man låste det för att vika ihop vagnen funkade låset igen. :S Helknasigt men jag är bara nöjd att det funkar.

• seewhatididthere

Sarahkka: lägg inte för mycket vikt vid den trackingen. Man blir knappt klokare på infot som visas där. Men jag kunde se trackingen dagen efter jag fick numret. Hoppas det funkar bättre för dig. :)

• seewhatididthere

Jag har beställt en skip hop duo deluxe och den ska funka i både mono och duo. Iom att man kan hänga väskan över styret (om den har axelrem) funkar det nog med de flesta väskor.

Svar på tråden Bugaboo Donkey