Inlägg från: inebrine |Visa alla inlägg
  • inebrine

Bugaboo Donkey

Lyckligmamma83 hur mycket fick du betala och vart beställde du ifrån ?

• inebrine

Tack för snart svar. Får se om jag beställer där ifrån . Va ju bra att det fans i lager.

• inebrine

Hej jag har beställt en donkey på pw och jag kan inte öppna kvitto dokumentet . Är det nån mer som har haft problem med de ?

• inebrine

Tack för svaret . Men nu har vi försökt det och det funkar fortfarande inte att öppna filen .

• inebrine

Jag undrar vad man ska ange för bestemming ? När man ska kolla hur långt paketet har kommit .

• inebrine

Här är kanske en lösning på sele problemet om man har en sittdyna kan man ju sy en flärp som man syr fast i sittdynan så man kan fästa den i bygen . Så som de är på dom flesta andra vagnar. Sedan fäster man sittdyna i selen så den sitter fast ordentligt . Har funderat på att göra så själv .

• inebrine

Hej hur har ni gjort när ni har reklamerat någon på era vagnar . Mitt chassi knarrar och sittdelen går inte fälla helt i liggläge när jag har den i från mig . Ska de va så att det inte går att fälla helt i liggläge då ?

• inebrine

Hej jag undrar om man får en ny sitt ram eller sitt del om man har en nit som skaver eller bara nytt chassi ?

Svar på tråden Bugaboo Donkey