Inlägg från: juliae |Visa alla inlägg
  • juliae

Bugaboo Donkey

Undrar om det är någon som vet vart man kan köpa delar till donkeyn, gärna england. Har ett reklamerat chassi jag ska sälja men undrar vart man kan få tag på delar så billigt som möjligt.

• juliae
    jean1 skrev 2012-03-28 20:34:15 följande:
    Upplever du inte att om du tar tag i handtaget och tippar vagnen mot dig, att det liksom känns "mjukare"/är mer ruckbart på den högra delen? Det är det som stör mig så mkt. Den känns rappligare där på nåt sätt. Vill inte vara en sån som lägger märke till såna här detaljer, jobbigt ju Flört.
    Jag har upplevt samma sak som, men heller inte riktigt vetat om jag inbillar mig eller inte. Jag fick dock det chassit reklamerat pga knarr och gnissel. Så jag använder inte det längre. Men när du beskrev det kännde jag igen det. Inte kul. Känns ostabilt.
  • juliae
    Luella skrev 2012-04-02 16:03:34 följande:
    Ni som har reklamerat era chassin för att de knarrar, har det nya chassit varit helt tyst? Chassit som jag fick istället knarrar det också, iofs inte lika mycket men det är ändå irriterande.

Vobblar era framhjul förresten när ni springer med vagnen?
    Jag reklamerade ett chassi för att det knarrade och det nya som jag fick knarrade ännu värre. Så nu väntar jag på ett chassi som tydligen är testat av en tekniker och ska vara gnissel fritt. Hoppas på det, är så tråkigt med gnissel ljudet.
  • juliae
    Luella skrev 2012-04-03 21:32:05 följande:
    Suck, att dom inte kan kolla chassit innan dom skickar det. Nu tycker jag att chassi nummer två nästan låter värre än det första. Jag får se om jag orkar reklamera igen. Var köpte du din vagn?
    Jag köpte mitt chassi från holland, Baby plus. Men jag mailade direkt till Bugaboo och de har varit väldigt hjälpsamma.
Svar på tråden Bugaboo Donkey