Inlägg från: Mariamed2 |Visa alla inlägg
  • Mariamed2

Bugaboo Donkey

Hei alle sammen! Da har jeg bestillt min Donkey Duo fra Bugaboo.com, mannen skal til USA med laget og får vognen levert på hotellet, med seg har han pram pack som han pakker den i og tar den med hjem til sverige!!
    Er så utrolig glad!!

Har bestillt med Svart base, og en rosa og en svart sufflett. Om bare to uker har jeg vognen i hus!!!

Er det noen av dere her inne på forumet som bor i stockholm og som venter barn i mars, april eller mai?? Min nummer to er beregnet til 25 april, og det hadde vært så fint å møte flere mammaer med barn i stockholm! 

• Mariamed2

og ett lite sp.mål! er det noen som har prövd  cameleon mygnät på donkey??

• Mariamed2
    Berry85 skrev 2012-02-23 15:15:56 följande:
    Härligt! Då har du din vagn snart:) vår vagn är på gång också, den borde komma på måndag. Min man tror på imorn, men den har inte lämnat England än så jag tror på måndag:) jag bor i Stockholm (eller, strax utanför) och väntar mitt andra barn som beräknas komma den 22a mars:)
    Så fint :) hvor i stockholm bor du? Vi bor i solna, flyttet hit fra kungsholmen for ett år siden. Hadde vært så kul å treffe flere med små barn og gravide nå som sonen min begynner på dagis 12 mars!!

Svar på tråden Bugaboo Donkey