Bugaboo Donkey
har idag varit o kikat på en bugaboo donley, o blev kär!! men nu sitter man såklart här med tusen frågor som man borde ställt i butiken.. hoppas någon här kan hjälpa mig!! min dotter sover ute i vagn, o tanken är att hon lär göra det även nästa vinter. är sittdelen för "tunn" för barn att sova ute i när det är kallt ute?? fick känslan av att den kanske inte är så supervindtät eller går det att bona om i den o få varmt o mysigt? sittdelen då alltså...
sen undrar jag med strlk, hur länge kan ett barn använda sittdelen? dottern kommer vara 19 mån när nästa kommer o man vill ju gärna kunna använda vagnen ett tag framöver med tanke på vad den kostar..! :) 17 kg säger tyvärr inte mig så mycket då jag inte har ngt äldre barn än vår 1-åring som nu väger ca 9,5.
är mycket ute o går på långpromenader, funkar vagnen bra även då eller är det mer en "city"-vagn??
som sagt är det mest sittdelen jag funderar över, att den är tillräckligt rejäl o att den kommer funka en längre tid.. går det att använda åkpåse i vagnen?
tpf för svar!!