Inlägg från: cattiwik |Visa alla inlägg
  • cattiwik

Bugaboo Donkey

Oj vad många sidor. Orkar inte läsa igenom allt. Jag undrar om det är nån som har erfarenhet hur denna vagn fungerar i snö?

Sen undrar jag också om det går att få tag på vagnen billigare från utlandet?

• cattiwik
    spigg skrev 2012-02-28 16:46:51 följande:
    Du kommer kanske tycka att det här svaret är lite snäsigt. Men om du inte orkar läsa bakåt ens fem sidor (vilket kommer ge dig svar på åtminstone en av dina frågor, och söker du på ordet "snö" i trådens sökfunktion så får du svar på den andra) - varför ska vi här inne då orka besvara dessa frågor för tusende gången? Man får ge och ta lite tycker jag. Jag hjälper gärna till om du har ytterligare frågor efter att ha gjort som jag beskrev först.
    Det är ju lite svårt att veta att jag ska gå tillbaka 5 sidor när det finns 264 sidor att välja på.
  • cattiwik
    spigg skrev 2012-02-28 19:45:41 följande:
    Men det är ett första steg, eller hur? Det är fem klick med musen, kräver varken särskilt mycket tid eller ansträngning. Sen finns det som sagt en sökfunktion också.
    Jag ber då så mycket om ursäkt om jag nu ställt frågor som det redan finns svar på på dessa 264 sidor. Ska genast ta mina frågor till något annat forum och kanske hoppas på lite mer trevligt och hjälpsamt bemötande.
  • cattiwik
    Tant Mutti skrev 2012-02-29 20:01:59 följande:
    Cattiwik: jag tycker att vagnen är kanonbra i snö och is! Har kört Emmaljunga med fyra fasta hjul och jag tycker Donkeyn är minst lika bra.

Ang köp i utlandet kommer du ner i pris flera tusenlappar. Själv köpte jag från Pramworld och betalade 1049 pund inkl frakt för duovagn.

Spigg: kanske skulle gå att lägga till några FAQ i trådstarten?
    Tack för svaret.

Kan tillägga att jag använde google, det var så jag hamnade här i tråden. Jag läste alla FAQ men fick inget svar på mina frågor och jag visste inte att det fanns en sökfunktion i tråden. Den har jag nu använt och hittade en del intressant.

Ni som köpt från Pramworld, vad har ni betalat i frakt för en duovagn. Jag fick som svar via mail från dom att det skulle kosta £60 men av vad jag har läst nu om andra som handlat där så verkar detta ganska mycket. Verkar som om ca £40 är mer normal frakt för en duo vagn, fast det kanske varierar?
Svar på tråden Bugaboo Donkey