Bugaboo Donkey
Hej! Jag har oxå beställt en därifrån i veckan. Jag hade problem med kvittot jag med men jag valde att spara det ist för att öppna det direkt, sedan klickade jag på öppna med internet Explorer ist. Hoppas att det funkar för dig!!!
Hej! Jag har oxå beställt en därifrån i veckan. Jag hade problem med kvittot jag med men jag valde att spara det ist för att öppna det direkt, sedan klickade jag på öppna med internet Explorer ist. Hoppas att det funkar för dig!!!
Vill oxå ha min åsna nu =)
Det är max tre veckor tills vi får våran oxå. Nu håller vi på å ska sälja vår gamla syskonvagn oxå å jag vill hellst inte vara utan vagn så länge...
Tack för hjälpen!! Nu är vagnen äntligen påväg!!! =)
Man kan använda TNT numret på posten.se när man söker men man måste göra en avancerad sökning och fylla i tio st 9 or som kundnummer sen söka på det holländska numret som ordernummer/referens.
Så roligt, nu har vi testkört åsnan i alla möjliga konfigurationer, och med ståplatta med! Sönerna är grymt nöjda och det är jag och min man med. Vi har blivit stoppade på stan och folk vill veta mer om den, jätteroligt =) jag var nöjd med min Britax b-dual men min äldsta kille vill helst åka ståbräda och det går inte med britaxen när man har syskonsittsen på.
Ja, Det var inga problem alls med ståbrädan och han kan desstutom ha alla stenar och pinnar han plockar upp i shoppingkorgen på sidan =) han är hur nöjd som hellst! Jag blev positivt överraskad över hur rymlig liggkorgen är oxå, det funkar jättebra med gamla brio åkpåsen till lillkillen och han är inte så liten längre =)