Inlägg från: LyckligFru |Visa alla inlägg
  • LyckligFru

Bugaboo Donkey

Härlig tråd *favoritar* väntar tvåan nu och det är långt till bf ännu men kan inte låta bli att kika på vagn, har hört runt lite på familjeliv o andra forum om vilken syskonvagn som rekommenderas o Donkeyn kommer alltid som förslag, så nu är jag lite nyfiken på den då alla pratar så gott om den (var väldigt skeptisk först) men hoppas att jag kan få lite mer klarhet i mina funderingar här :)

Har aldrig känt eller prövat en Donkey eller en Bugga över huvudtaget men tycker att den ser liten ut? eller är den rymligare än man tror? ( vi har visserligen en Emmaljunga som i jämförelse med Donkeyn är stor om en traktor :)

Till vilken ålder kan barnet åka iden förrän dom blir för långa, får för trångt? 

Finns det någon nackdel med vagnen?

www.danielaback.nu ♥ Mathilda 9.3.2011 ♥ Syskon väntas september 2012
  • LyckligFru

Tusen tack spigg för feedbacken och ska genast kolla in din recension :) 
    ja prislappen är en anledning till att jag gärna villa läsa och höra andra åsikter om den innan vi bestämmer, som tur är så har vi tid på oss men Donkeyn är helt klart på första plats just nu över vagnkandidater :)

• LyckligFru

okej, varifrån importar man den då?

jag är med i barnvagnsgruppen redan så nu ska jag kolla på alla donkey bilder :) 

• LyckligFru

Tack :) nu har jag bokmärkt dessa utländska sidor :) just nu lutar det mycket åt en Donkey bara jag lyckas övertala mannen att det är en bra affär :)

Stefanie: Tack för att du skrev vad du upplever som "negativt" med vagnen, precis som du skriver så verkar den ändå vara en toppenvagn. lufthjul har vi nu på vår vagn o tycker dom är super så det är inga problem :)

en undran till bara, min man är nästan 1,90 lång, vill ju att han ska kunna gå med den också, går styret att höja så högt?  

• LyckligFru

kanske en dum fråga men passar alla åkpåsar till donkey eller måste man ha bugaboos egna?

www.danielaback.nu ♥ Mathilda 9.3.2011 ♥ Felicia 9.9. 2012 ♥
Svar på tråden Bugaboo Donkey